bajtek Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 Witam, Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić. Przed: Po (ta sama klatka):
l337 Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 Nie znam się na animacji postaci ale chyba można podpiąć animację do modelu za pomocą "Point Cache".
Reanimator Napisano 20 Październik 2013 Napisano 20 Październik 2013 Przy Exporcie FBXa masz odhaczone wszystko w Animation? Szczegolnie chyba Skin albo Deformers
bajtek Napisano 20 Październik 2013 Autor Napisano 20 Październik 2013 Domyślne ustawienia - nic nie zmieniałem:
Juzwa Napisano 21 Październik 2013 Napisano 21 Październik 2013 Masz wyczyszczony model ponizej Skina? Tzn czysty edit poly/mesh z resetem transformacji? Albo czy nie narzuciles skina na model z zaznaczonymi wczesniej vertami?
bajtek Napisano 21 Październik 2013 Autor Napisano 21 Październik 2013 (edytowane) Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi. Edytowane 21 Październik 2013 przez bajtek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się