Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

drodzy graficy mam pytanie jak uzyskać efekt świecącej soczewki szkła nie wiem coś w stylu pleksy

 

_vyrn_340xenony5000.jpg

albo

prezenter%20led.jpg

 

bo zwyczajny vray light material nie wyglada zbyt ladnie ? czy tu chodzi jeszcze o refrakcje ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam VRay Light da ci tylko światło i jasny obiekt na którym nie ma cieni.

 

Aby osiągnąć coś takiego potrzebujesz konkretny materiał (refrakcja też jest potrzebna xd) z kaustyką itp.

 

Jednak z takimi rzeczami przeważnie są problemy (z tego co słyszałem) i załatwia się takie rzeczy w post pro.

 

Na szybkości znalazłem Ci jeszcze takie rzeczy:

 

http://www.alzhem.com/_support/_tutorials/tutorial02_en.htm

http://www.dailymotion.com/video/xq7w32_glass-brick-tutorials-vray-2-0-dispersion-caustic_tech

http://www.cg-files.com/VrayBasicCaustics.html

 

Nie wiem, czy coś takiego jest możliwe do osiągnięcia w tak prosty sposób w VRAy'u, ale spróbuj dodać trochę świateł, może nawet ten vraylight mtl i popróbuj, z tego ci mi wiadomo to o ile coś jest fizycznie możliwe to powinno być też możliwe do osiągnięcia w VRay'u :P

 

Ale powtarzam, z tego co słyszałem to ludzie przeważnie tego typu rzeczy robią w post pro, czyli jakieś problemy muszą być.

Napisano

Robi się w post pro bo. robi się tak jak się umie, + renderuje się dużo szybciej :D Ja bym zrobił tak.

 

dałbym materiał szkła, a w nodach zmixowałbym go z przezroczystością którą bym kontrolował SSS, albo fresnelem. Z + noise mapa o wysokim kontraście. w przypadku reflektorów brudnych.

 

Albo po prostu wymodeluj kurz i użyj cząsteczek wewnątrz lub nazewnątrz.

Napisano
  • Autor

no w końcu :) pobawiłem sie tym Dispersion/Caustic i mnie więcej o to mi chodziło dzięki wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.