Skocz do zawartości

Soczewka


Tomixon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sam VRay Light da ci tylko światło i jasny obiekt na którym nie ma cieni.

 

Aby osiągnąć coś takiego potrzebujesz konkretny materiał (refrakcja też jest potrzebna xd) z kaustyką itp.

 

Jednak z takimi rzeczami przeważnie są problemy (z tego co słyszałem) i załatwia się takie rzeczy w post pro.

 

Na szybkości znalazłem Ci jeszcze takie rzeczy:

 

http://www.alzhem.com/_support/_tutorials/tutorial02_en.htm

http://www.dailymotion.com/video/xq7w32_glass-brick-tutorials-vray-2-0-dispersion-caustic_tech

http://www.cg-files.com/VrayBasicCaustics.html

 

Nie wiem, czy coś takiego jest możliwe do osiągnięcia w tak prosty sposób w VRAy'u, ale spróbuj dodać trochę świateł, może nawet ten vraylight mtl i popróbuj, z tego ci mi wiadomo to o ile coś jest fizycznie możliwe to powinno być też możliwe do osiągnięcia w VRay'u :P

 

Ale powtarzam, z tego co słyszałem to ludzie przeważnie tego typu rzeczy robią w post pro, czyli jakieś problemy muszą być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się w post pro bo. robi się tak jak się umie, + renderuje się dużo szybciej :D Ja bym zrobił tak.

 

dałbym materiał szkła, a w nodach zmixowałbym go z przezroczystością którą bym kontrolował SSS, albo fresnelem. Z + noise mapa o wysokim kontraście. w przypadku reflektorów brudnych.

 

Albo po prostu wymodeluj kurz i użyj cząsteczek wewnątrz lub nazewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności