koen Napisano 29 Październik 2013 Share Napisano 29 Październik 2013 witam. zaimportowalem sobie plik ze sketchupa. wszystko pieknie ladnie , zaimportowalo sie jako mesh jednak jak dal;em convert to poly pojawilo sie mase smoothing group - chyba to jest to.. jak to usunac? wszystkie numery grup odznaczylem ale nie pozbylem sie tym niechcianego efektu.. Uploaded with ImageShack.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 29 Październik 2013 Share Napisano 29 Październik 2013 Czołem. Na początku na pewno warto się jest pozbyć trójkątów - masz odpowiedni przycisk w ribbonie przy Edit Poly. Co do smooth grup - zaznacz wszystkie polygony i wciśnij auto albo jedną z liczb - np. 1. Ale najpierw bym się pozbył trójkątów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 29 Październik 2013 Share Napisano 29 Październik 2013 (edytowane) Dodaj modyfikator smooth, sprawdź też czy masz połączone wierzchołki. Edytowane 29 Październik 2013 przez stormwind Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koen Napisano 30 Październik 2013 Autor Share Napisano 30 Październik 2013 nie daja zadnego efektu wlaczanie autosmooth i dodawanie modyfikatora smooth. wciskanie liczb tez nic. jak to rozwiązać? a ten przycisk do suuawnia trojkątow to nie moge go cos namierzyc.. najprosciej by bylo wrzucic do sketchupa i potem spowritem bo inne programy nie maja tego glupiego smooth group i nie zapisuja tego. da sie to wogole jakos wylaczyc calkowicie w maxie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koen Napisano 30 Październik 2013 Autor Share Napisano 30 Październik 2013 edit. znalazlem funkcje mSmooth. uhh robi mi na plasko w konncu.. co prawda rozdziela gdzieniegdzie wierzcholki.ale jak sie dociagnie spowrotem to dalej jest czysto bez zadnych smoothing gropus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 Wiesz, szczerze mówiąc Smooth Grupy to bardzo ważna rzecz. A jesteś pewien że wierzchołki masz zweldowane, jak to napisał stormwind? Usuwanie trójkątów - w trybie edit poly, podselekcja polygonów. Wejdź do zakładki "modeling" w ribbonie, rozwiń sobie zakładkę "Geometry (all)" i tam masz "Quadrify all". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koen Napisano 30 Październik 2013 Autor Share Napisano 30 Październik 2013 moze i wazne ale wyobraz sobie ze mam model drogi wyeksportowany z microstation ktory ma pare milioniow tych trojkątow. wyglada na pierwszy rzut ok, w innych programach tez. nie chce w niego ingerowac z weldowaniem wierzcholkow w paru poszczegolnych miejscach., przy imporcie mialem weldowanie wlaczone tak czy siak. i sa zweldowane. moze i wazna rzecz ale mi aktualnie mocno szkodzi.. najkzwyklejsze wyswietlanie powierzchni by mi wysrtarczylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się