Skocz do zawartości

Problem z morpher - pomocy :(


Eveline89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, w animacji jestem początkująca, ale moim projektem na pracę inżynierską jest głowa, która musi przedstawiać emocje twarzą/mimiką. Długo szukałam tutoriala który pomógłby mi 'poruszyć' twarz postaci i zdecydowałam się na morphers. Niestety nie mogło być tak łatwo i gdy już wykonałam większość ruchów które chciałabym podpiąć pod podstawowy model i chciałam zobaczyć czy chociaż jedno zadziała :) to niestety okazało się, że gdy podpinam np zamknięcie powieki lewej pod obiekt podstawowy oczywiście zamyka tą powiekę, ale równocześnie przesuwa się w prawo, tak jest niemal ze wszystkimi modelami + te które odbiłam (mirror) aby otrzymać zamykanie przeciwnej w/w powieki i tak zamyka się ta pierwotna ( jeśli wymodeluję lewą i odbiję na prawą - to podpięta prawa i tak zamyka lewą). Nie wiem czy jasno wszystko rozpisałam, bardzo zależy mi na pomocy termin obrony się zbliża a tutaj nowe problemy - niestety na uczelni nikt nie jest w stanie mi pomóc. Będę wdzięczna za wszelkie naprowadzenia.

 

 

Ah dodam, że resetowałam xformy i to spowodowało dodatkowo rotacje ... ;//

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Problem w tym, ze naruszylas numeracje vertexow poprzez miror nalozony na target morpha. Jezeli robisz sobie targety z odpowiednimi minami, musisz pamietac o tym, ze nie wolno uzywac zadnych modyfikatorow ktore przestawiaja numeracje vertexow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach