Skocz do zawartości

Postac 3d: Żołnierz


d4nTe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałem się podzielić moją ostatnią pracą jaką wykonałem.

Postać mid-poly (ponad 40K tris, można ciąć, ale idą next geny więc już nie będzie trzeba :p),

Tex ok 6x2k, mogłem przepalić na 1-2, ale chciałem popracować na hi-res dla ćwiczeń,

Broń ok 6k i jedna tex 2048,

Model teksturowany pod maya dx11 realtime shader i z niego pochodzi większość scr, zależało mi na jakimś renderze realtime, ale potem wrzuciłem model do keyshot i z niego pochodzi 1 obrazek

btw. jak ktoś będzie chciał używać shadera dx 11 w majce, to od razu mówie, że nie posiada takich funkcji jak dodawanie detail map czy gloss map, troche to doskwiera.

 

596_max.jpg

 

 

389_max.jpg

 

798_max.jpg

 

907_max.jpg

 

338_max.jpg

 

723_max.jpg

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

btw. jak ktoś będzie chciał używać shadera dx 11 w majce, to od razu mówie, że nie posiada takich funkcji jak dodawanie detail map czy gloss map, troche to doskwiera.

 

W Mayce LT masz ShaderFX gdzie możesz to dodać z tego co wiem. W normalnej pewnie da się zrobić operacjami na nodach.

 

Nie pasują mi trochę fałdy na rękawach wydaje mi się, że ich kształt jest bardziej zróżnicowany, przez co fałdy wyglądają nielogicznie, ale może mi sie tylko wydaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Postać mid-poly (ponad 40K tris, można ciąć, ale idą next geny więc już nie będzie trzeba :p),

 

no no no myśl tak dalej, to że nastąpi przejście, nie oznacza ze można będzie ładować bez sensu poly w modele, to co można zaoszczędzić na optymalizacji może zostać przeznaczone na lepiej wyglądające enviro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie, ale ja osobiscie zastanawiam sie gdzie te 6x 2k??

 

No jak to gdzie, na postaci, na ktorej nie widac piksla. Przeciez o to chodzi....

 

Bardziej martwilbym sie rozjechanymi uv w tpose. I brakiem jakis fajnych shaderow roden z next genow.

 

Btw.

Nextgeny sreny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40K na next geny to będzie jakiś standard ( zobacz sobie choćby tu http://kotaku.com/just-how-more-detailed-are-ps4-characters-over-ps3-char-507749539

).

 

nom, tylko że: http://s.cghub.com/files/Wip/025001-026000/25519/736_max.jpg na tym widać gdzie jest włożone te 40k i 2 sety tekstur po 2k, a u kolegi wyżej nie widać tego za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności