podniemnem Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 womenexyi menexy potrzebuje - teksture do zamapowana kostki lodu, oraz wycisnieca przy jej pomocy geometri displeacem. gdyby ktos dal mi link do takowej lub puscil na meila [email protected] to bylo by sietnie patrzylem w stalym watku i ni ma. kostka ma niej wiecej wygladac tak jak czesto widywane zdjecie np. duze zblizenie kostek w szklance. -mam zamiar wyrenderowac to brazilem, ktos ma moze pomysl jak zrobic ladny szron. z gory dzenks za pomoc! pozdrowienia
bartonfink Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 textura to zly pomysl :) lepiej zwykly sheader z odpowiednim reflect i refract sss tez by sie sprzydalo wez sie za tutki i helpy bo malo kto poda ci gotowy przepis :) pozdro ps. " teksture do zamapowana kostki lodu" -> textura sie nie mapuje obiektu tylko sie ja na niego zaklada gdy juz jest zamapowany ;)
podniemnem Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 madrego to i dobrze posluchac:) a masz jakis pomysl na ten szron? wiesz zalerzy mi aby w niektorych miejscach on byl gruby, troche jak snieg.
Hindus Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 joł bracie :D no to ja znalazłem na razie takie cos Strona1 i tu znajdziesz link do :D Lodzik:D, jeszcze tutaj jest cosik o lodzie , ale predzej to modelowanie niz przygotowywanie materiału :( Strona2, jak masz czas to looknij jeszcze tutaj Strona3. Znowu edytuje post :D - Strona4 To moze byc to :D....hmmmm update :D: Rendering Ice Sculptures......eee mozesz zobaczyc tego shaderk'a SOFTIMAGE|XSI ICE SHADER ale to nie pod maxa jak sama nazwa mówi :D
crys Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 tu tez cos jest: >http://www.3dmax.de szukaj :Download->Mappings->Diverses->Eis
Batou Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Kiedyś robiłem do jednej z moich prac kostki lodu. Użyłem tekstury lodu z bump`em i specularem. Do tego refleksy i przeźroczystość z lekkim falloff`em i ior 1,5. I co najważniejszy. Zrobiłem w środku kostki volume fog`a tak aby kostka w środku nie wydała się jednolita.
podniemnem Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 to oczywiscie wstepne mapowanie, a tlo bedzie w podobnej kolorystyce. calosc liczone brazilem. hmmmm...... zalezy mi na uzyskanie bardzo realistycznego szronu. ma moze ktos pomysl jak to zrobic? za wszelka pomoc z gory wielkie dzieki. pozdr
podniemnem Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 a tak wogole to co o niej sadzicie w tej fazie pracy nad nia?
Falcrum Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 Ładna kostka :) Jeśli chcesz dalej powadzić prace nad sceną to trzeba temat przenieśc do WIP'a... Pozdr
podniemnem Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 nie Falcrum pokazalem ja zeby uwidocznic jak to ma mniejwiecej wygladac i na jakim efekcie mi zalezy. sorki ale na WIPa w tym wypadku nie mam czasu bo musze ja jak najszybciej skonczyc (to nie jest scenka robiona z czysto hobbistycznych powodow).
Hindus Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 no fajnei to wygląda ale przydał by sie jakis shadow, caustic etc
Falcrum Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 A jest szansa, że zobaczymy wyniki twojej pracy ?? Pozdr
podniemnem Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 shadow caustic bedzie. hmmmm a co do pokazania na razie nie da sie, bo sie nie da. pozdr
fotoas Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 moze namalowac oddzielna mape Spec, to i jakis szronik z tego wyjdzie ladny ? jak to umiejetnie zmixujesz z mapa w glosinessss , czyli tam gdzie glos Max to spec min, ..a tam gdzie szron to gloss min( zero) a spec jako wiekszy :) fotoas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się