Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

womenexyi menexy potrzebuje

- teksture do zamapowana kostki lodu, oraz wycisnieca przy jej pomocy geometri displeacem. gdyby ktos dal mi link do takowej lub puscil na meila [email protected] to bylo by sietnie

patrzylem w stalym watku i ni ma. kostka ma niej wiecej wygladac tak jak czesto widywane zdjecie np. duze zblizenie kostek w szklance.

-mam zamiar wyrenderowac to brazilem, ktos ma moze pomysl jak zrobic ladny szron.

z gory dzenks za pomoc!

pozdrowienia

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

textura to zly pomysl :) lepiej zwykly sheader z odpowiednim reflect i refract sss tez by sie sprzydalo

 

wez sie za tutki i helpy bo malo kto poda ci gotowy przepis :)

 

pozdro

 

ps. " teksture do zamapowana kostki lodu" -> textura sie nie mapuje obiektu tylko sie ja na niego zaklada gdy juz jest zamapowany ;)

Napisano
  • Autor

madrego to i dobrze posluchac:)

a masz jakis pomysl na ten szron? wiesz zalerzy mi aby w niektorych miejscach on byl gruby, troche jak snieg.

Napisano

joł bracie :D no to ja znalazłem na razie takie cos Strona1 i tu znajdziesz link do :D Lodzik:D, jeszcze tutaj jest cosik o lodzie , ale predzej to modelowanie niz przygotowywanie materiału :( Strona2, jak masz czas to looknij jeszcze tutaj Strona3. Znowu edytuje post :D - Strona4 To moze byc to :D....hmmmm update :D: Rendering Ice Sculptures......eee mozesz zobaczyc tego shaderk'a SOFTIMAGE|XSI ICE SHADER ale to nie pod maxa jak sama nazwa mówi :D

Napisano

Kiedyś robiłem do jednej z moich prac kostki lodu. Użyłem tekstury lodu z bump`em i specularem. Do tego refleksy i przeźroczystość z lekkim falloff`em i ior 1,5.

I co najważniejszy. Zrobiłem w środku kostki volume fog`a tak aby kostka w środku nie wydała się jednolita.

Napisano
  • Autor

to oczywiscie wstepne mapowanie, a tlo bedzie w podobnej kolorystyce. calosc liczone brazilem. hmmmm...... zalezy mi na uzyskanie bardzo realistycznego szronu. ma moze ktos pomysl jak to zrobic?

za wszelka pomoc z gory wielkie dzieki.

pozdr

Napisano

Ładna kostka :)

 

Jeśli chcesz dalej powadzić prace nad sceną to trzeba temat przenieśc do WIP'a...

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

nie Falcrum pokazalem ja zeby uwidocznic jak to ma mniejwiecej wygladac i na jakim efekcie mi zalezy. sorki ale na WIPa w tym wypadku nie mam czasu bo musze ja jak najszybciej skonczyc (to nie jest scenka robiona z czysto hobbistycznych powodow).

Napisano

no fajnei to wygląda ale przydał by sie jakis shadow, caustic etc

Napisano

moze namalowac oddzielna mape Spec, to i jakis szronik z tego wyjdzie ladny ?

jak to umiejetnie zmixujesz z mapa w glosinessss , czyli tam gdzie glos Max to spec min, ..a tam gdzie szron to gloss min( zero) a spec jako wiekszy :)

 

fotoas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.