Napisano 2 Wrzesień 200420 l womenexyi menexy potrzebuje - teksture do zamapowana kostki lodu, oraz wycisnieca przy jej pomocy geometri displeacem. gdyby ktos dal mi link do takowej lub puscil na meila [email protected] to bylo by sietnie patrzylem w stalym watku i ni ma. kostka ma niej wiecej wygladac tak jak czesto widywane zdjecie np. duze zblizenie kostek w szklance. -mam zamiar wyrenderowac to brazilem, ktos ma moze pomysl jak zrobic ladny szron. z gory dzenks za pomoc! pozdrowienia
Napisano 2 Wrzesień 200420 l textura to zly pomysl :) lepiej zwykly sheader z odpowiednim reflect i refract sss tez by sie sprzydalo wez sie za tutki i helpy bo malo kto poda ci gotowy przepis :) pozdro ps. " teksture do zamapowana kostki lodu" -> textura sie nie mapuje obiektu tylko sie ja na niego zaklada gdy juz jest zamapowany ;)
Napisano 2 Wrzesień 200420 l Autor madrego to i dobrze posluchac:) a masz jakis pomysl na ten szron? wiesz zalerzy mi aby w niektorych miejscach on byl gruby, troche jak snieg.
Napisano 6 Wrzesień 200420 l joł bracie :D no to ja znalazłem na razie takie cos Strona1 i tu znajdziesz link do :D Lodzik:D, jeszcze tutaj jest cosik o lodzie , ale predzej to modelowanie niz przygotowywanie materiału :( Strona2, jak masz czas to looknij jeszcze tutaj Strona3. Znowu edytuje post :D - Strona4 To moze byc to :D....hmmmm update :D: Rendering Ice Sculptures......eee mozesz zobaczyc tego shaderk'a SOFTIMAGE|XSI ICE SHADER ale to nie pod maxa jak sama nazwa mówi :D
Napisano 6 Wrzesień 200420 l tu tez cos jest: >http://www.3dmax.de szukaj :Download->Mappings->Diverses->Eis
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Kiedyś robiłem do jednej z moich prac kostki lodu. Użyłem tekstury lodu z bump`em i specularem. Do tego refleksy i przeźroczystość z lekkim falloff`em i ior 1,5. I co najważniejszy. Zrobiłem w środku kostki volume fog`a tak aby kostka w środku nie wydała się jednolita.
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Autor to oczywiscie wstepne mapowanie, a tlo bedzie w podobnej kolorystyce. calosc liczone brazilem. hmmmm...... zalezy mi na uzyskanie bardzo realistycznego szronu. ma moze ktos pomysl jak to zrobic? za wszelka pomoc z gory wielkie dzieki. pozdr
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Ładna kostka :) Jeśli chcesz dalej powadzić prace nad sceną to trzeba temat przenieśc do WIP'a... Pozdr
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Autor nie Falcrum pokazalem ja zeby uwidocznic jak to ma mniejwiecej wygladac i na jakim efekcie mi zalezy. sorki ale na WIPa w tym wypadku nie mam czasu bo musze ja jak najszybciej skonczyc (to nie jest scenka robiona z czysto hobbistycznych powodow).
Napisano 7 Wrzesień 200420 l Autor shadow caustic bedzie. hmmmm a co do pokazania na razie nie da sie, bo sie nie da. pozdr
Napisano 11 Wrzesień 200420 l moze namalowac oddzielna mape Spec, to i jakis szronik z tego wyjdzie ladny ? jak to umiejetnie zmixujesz z mapa w glosinessss , czyli tam gdzie glos Max to spec min, ..a tam gdzie szron to gloss min( zero) a spec jako wiekszy :) fotoas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto