Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

womenexyi menexy potrzebuje

- teksture do zamapowana kostki lodu, oraz wycisnieca przy jej pomocy geometri displeacem. gdyby ktos dal mi link do takowej lub puscil na meila [email protected] to bylo by sietnie

patrzylem w stalym watku i ni ma. kostka ma niej wiecej wygladac tak jak czesto widywane zdjecie np. duze zblizenie kostek w szklance.

-mam zamiar wyrenderowac to brazilem, ktos ma moze pomysl jak zrobic ladny szron.

z gory dzenks za pomoc!

pozdrowienia

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

textura to zly pomysl :) lepiej zwykly sheader z odpowiednim reflect i refract sss tez by sie sprzydalo

 

wez sie za tutki i helpy bo malo kto poda ci gotowy przepis :)

 

pozdro

 

ps. " teksture do zamapowana kostki lodu" -> textura sie nie mapuje obiektu tylko sie ja na niego zaklada gdy juz jest zamapowany ;)

Napisano
  • Autor

madrego to i dobrze posluchac:)

a masz jakis pomysl na ten szron? wiesz zalerzy mi aby w niektorych miejscach on byl gruby, troche jak snieg.

Napisano

joł bracie :D no to ja znalazłem na razie takie cos Strona1 i tu znajdziesz link do :D Lodzik:D, jeszcze tutaj jest cosik o lodzie , ale predzej to modelowanie niz przygotowywanie materiału :( Strona2, jak masz czas to looknij jeszcze tutaj Strona3. Znowu edytuje post :D - Strona4 To moze byc to :D....hmmmm update :D: Rendering Ice Sculptures......eee mozesz zobaczyc tego shaderk'a SOFTIMAGE|XSI ICE SHADER ale to nie pod maxa jak sama nazwa mówi :D

Napisano

Kiedyś robiłem do jednej z moich prac kostki lodu. Użyłem tekstury lodu z bump`em i specularem. Do tego refleksy i przeźroczystość z lekkim falloff`em i ior 1,5.

I co najważniejszy. Zrobiłem w środku kostki volume fog`a tak aby kostka w środku nie wydała się jednolita.

Napisano
  • Autor

to oczywiscie wstepne mapowanie, a tlo bedzie w podobnej kolorystyce. calosc liczone brazilem. hmmmm...... zalezy mi na uzyskanie bardzo realistycznego szronu. ma moze ktos pomysl jak to zrobic?

za wszelka pomoc z gory wielkie dzieki.

pozdr

Napisano

Ładna kostka :)

 

Jeśli chcesz dalej powadzić prace nad sceną to trzeba temat przenieśc do WIP'a...

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

nie Falcrum pokazalem ja zeby uwidocznic jak to ma mniejwiecej wygladac i na jakim efekcie mi zalezy. sorki ale na WIPa w tym wypadku nie mam czasu bo musze ja jak najszybciej skonczyc (to nie jest scenka robiona z czysto hobbistycznych powodow).

Napisano

no fajnei to wygląda ale przydał by sie jakis shadow, caustic etc

Napisano

moze namalowac oddzielna mape Spec, to i jakis szronik z tego wyjdzie ladny ?

jak to umiejetnie zmixujesz z mapa w glosinessss , czyli tam gdzie glos Max to spec min, ..a tam gdzie szron to gloss min( zero) a spec jako wiekszy :)

 

fotoas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności