Skocz do zawartości

Bake'owanie symulacji do elementow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Nie moge wymyslec jak zbejkowac sobie zrobiona symulacje na poszczegolne elementy. Juz tlumacze.

 

Symulacja zrobione w PFlow, kilkaset osobnych elementow. Teraz te elementy chce sobie "pokruszyc". Poza tym scena zaczela juz przymulac. Wiec pomyslalem ze skoro efekt "pierwszego passu" jest zadowalajacy to nalezy teraz sobie zbejkowac kazdy element, wyrzucic wszystko co jest PFlow i bedzie smigalo w viewporcie jak szalone. Chodzi mi o taki bake jak robi ReyFire.

 

Wiec zrobilem sobie meshera, a niego narzucielm point cache. Ale jak wyrzuce wszystko z Particle View to znika tez i wszystko co bylo w mesherze. No ma to sens, ale nie chce zeby znikalo

 

Probowalem tez meshera na edit mesha skonwertowac ale niestety tak samo.

 

Czy ktos zna jak rozwiazac taka zagwostkę :)

 

P.S. nie chodzi mi o zbejkowanie samej symulacji do pliczku w mP World

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

XMesh moze i dobry ale platny... i to kupe kasy.

 

A ten skrypcik swietny chociaz nie wiem czemu mi robi offseta i jedna klatke do tylu.... :P

 

EDIT: okej, nie robi offsetu, tylko nie uwzglednia klatki Emit time... Tez nie fajnie, ale te jedna klatke to juz moge se dorobic sam :)

Edytowane przez Juzwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności