Jump to content

Bake'owanie symulacji do elementow


Juzwa

Recommended Posts

Witam,

 

Nie moge wymyslec jak zbejkowac sobie zrobiona symulacje na poszczegolne elementy. Juz tlumacze.

 

Symulacja zrobione w PFlow, kilkaset osobnych elementow. Teraz te elementy chce sobie "pokruszyc". Poza tym scena zaczela juz przymulac. Wiec pomyslalem ze skoro efekt "pierwszego passu" jest zadowalajacy to nalezy teraz sobie zbejkowac kazdy element, wyrzucic wszystko co jest PFlow i bedzie smigalo w viewporcie jak szalone. Chodzi mi o taki bake jak robi ReyFire.

 

Wiec zrobilem sobie meshera, a niego narzucielm point cache. Ale jak wyrzuce wszystko z Particle View to znika tez i wszystko co bylo w mesherze. No ma to sens, ale nie chce zeby znikalo

 

Probowalem tez meshera na edit mesha skonwertowac ale niestety tak samo.

 

Czy ktos zna jak rozwiazac taka zagwostkę :)

 

P.S. nie chodzi mi o zbejkowanie samej symulacji do pliczku w mP World

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

XMesh moze i dobry ale platny... i to kupe kasy.

 

A ten skrypcik swietny chociaz nie wiem czemu mi robi offseta i jedna klatke do tylu.... :P

 

EDIT: okej, nie robi offsetu, tylko nie uwzglednia klatki Emit time... Tez nie fajnie, ale te jedna klatke to juz moge se dorobic sam :)

Edited by Juzwa
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy