Skocz do zawartości

skrót ALT+W i kilka innych nie działa prawidłowo


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po przejściu z 3ds 2009 na wersję 2012 mam kilka problemów, które nie wiem jak obejść. Dwa na tą chwilę strasznie denerwujące to:

 

1. skrót ALT+W czyli polecenie "MAXIMIZE VIEWPORT TOOGLE" działa tylko jak nie jest zaznaczony jakikolwiek obiekt, wystarczy zaznaczyć jakiś i już skrót przestaje funkcjonować. Nigdy wcześniej (czyli we wcześniejszych wersjach) nie miałem takiego problemu.

 

2. kolejny problem to skróty cyfr: czyli 1, 2, 3 itd... zaznaczając obiekt "poly" czy "mesh" (zresztą to akurat bez znaczenia) mogę w każdej chwili wcisnąć klawisz np "1" i włączała mi się edycja obiektu w trybie pracy "VERTEX" - to działa:), ale już kolejne wciśnięcie tego samego klawisza powodowało wyjście z trybu edycji... podobnie z pozostałymi klawiszami, czyli "2" na "EDGE" itd. - a teraz ta druga część już nie działa

 

Strasznie przyzwyczaiłem się do takiego działania, czy coś się zmieniło w wersji 2012 czy może jak coś źle robię?

Pomóżcie!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

być może obiekty które zaznaczasz to Editable Mesh - wtedy nadpisywane są normalne skróty i np. ALT+W aktywuje Weld, zamiast Maximize Viewport. w takim wypadku wystarczy skonwertować obiekt do Editable Poly lub wyjść z trybu edycji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności