Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie związane z unwrapem UVW, w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie?

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

 

33f5il0.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie?

 

Jak chcesz mieć bardzo dobrą jakość a przy okazji mieć wiele tekstur w 1pliku 1024x1024 ? Coś kosztem czegoś przecież. Zależy też co rozumiesz przez dobrą jakość. To ma być do gry jakiejś? Możesz normalnie przecież w jakimś programie je połączyć w 1plik a potem unwrapem odpowiednie mapować. Albo ponakładać wszystko różnymi materiałami a potem sobie to wypalić wszystko.

Napisano (edytowane)

Tak, do gry, więc chciałbym aby każdy osobny obiekt miał jedną własną texture. A z tym wypalaniem to chodzi Ci o Render to Texture?

Edytowane przez Lubasz
Napisano

Nie wiem czy wszystko robie jak należy ale juz przy małym obiekcie po wypaleniu tekstury tracą na jakości

 

 

przed wypaleniem

es59pg.jpg

 

po wypaleniu

2eajymg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności