Lubasz Napisano 2 Grudzień 2013 Share Napisano 2 Grudzień 2013 Witam, mam pytanie związane z unwrapem UVW, w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie? Z góry dziękuje i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubasz Napisano 14 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2013 Ponawiam pytanie Tak samo w przypadku poniższego domu, w jaki sposób zmieścić wszystkie textury na jednej bitmapie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 14 Grudzień 2013 Share Napisano 14 Grudzień 2013 w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie? Jak chcesz mieć bardzo dobrą jakość a przy okazji mieć wiele tekstur w 1pliku 1024x1024 ? Coś kosztem czegoś przecież. Zależy też co rozumiesz przez dobrą jakość. To ma być do gry jakiejś? Możesz normalnie przecież w jakimś programie je połączyć w 1plik a potem unwrapem odpowiednie mapować. Albo ponakładać wszystko różnymi materiałami a potem sobie to wypalić wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubasz Napisano 14 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2013 (edytowane) Tak, do gry, więc chciałbym aby każdy osobny obiekt miał jedną własną texture. A z tym wypalaniem to chodzi Ci o Render to Texture? Edytowane 14 Grudzień 2013 przez Lubasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 14 Grudzień 2013 Share Napisano 14 Grudzień 2013 Tak chodzi mi o render to texture. Na szybko tu masz filmik: http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=1747 ale na necie jest ich całe mnóstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubasz Napisano 15 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2013 Nie wiem czy wszystko robie jak należy ale juz przy małym obiekcie po wypaleniu tekstury tracą na jakości przed wypaleniem po wypaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Grudzień 2013 Share Napisano 15 Grudzień 2013 Wypalasz teksturę dużej rozdzielczości na teksturę mniejszej rozdzielczości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lubasz Napisano 15 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2013 Tekstury mają rozdzielczość 512x512, a wypaliłem je na 1024x1024 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się