Skocz do zawartości

Mapowanie UV


Lubasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie związane z unwrapem UVW, w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie?

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

 

33f5il0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w jaki sposób mógłbym zmieścić dość sporą liczbe textur na jednej bitmapie 1024x1024 bez utraty jakości poszczególnych textur, bądź w jaki prosty sposób mógłbym otexturować poniższy model aby textura znajdowała się na jednej bitmapie?

 

Jak chcesz mieć bardzo dobrą jakość a przy okazji mieć wiele tekstur w 1pliku 1024x1024 ? Coś kosztem czegoś przecież. Zależy też co rozumiesz przez dobrą jakość. To ma być do gry jakiejś? Możesz normalnie przecież w jakimś programie je połączyć w 1plik a potem unwrapem odpowiednie mapować. Albo ponakładać wszystko różnymi materiałami a potem sobie to wypalić wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności