Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Mam problem z morphowaniem, uściślając chodzi o 2 różne siatki (pod kątem vertexów i poly). Chciałbym zamienić siatkę postaci na siatkę walca bez podstaw (albo walec, albo plane, który później się zagnie). 3DS żąda identycznych siatek. Próbowałem w ZBrushu najpierw metodą projectAll zamienić postać na walec, później walec na postać...bez rezultatów - siatki są strasznie chaotyczne. Szukam teraz sposobu na mapowanie jednej siatki na 2giej. Ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać problem?

Edytowane przez Drathir
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba najłatwiej będzie to sfejkować jakimiś cząsteczkami. Swoją drogą od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie stworzenie pluginu do maxa do morphingu modeli o różnych topologiach, no chyba, że coś takiego już gdzieś istnieje?

Napisano (edytowane)

Btw - conform nie dziala dobrze w tym przypadku :x

Z tego co wyczytalem istnialy takie pluginy/skrypty (morpheus i wrapper) ale juz nie sa rozwijane. Chetnie przetestuje Twoj plugin jak zrobisz :)

Zaraz poszukam tutkow z czasteczkami, dzieki.

 

EDIT:

z czasteczkami bedzie problem - czasteczki nie tworza fizycznej topologii w postaci siatki, a potrzebuje 2ch wyjsciowych siatek z 3dsa - walec bez podstaw i postac i identycznej liczbie vertexow i poly.

Edytowane przez Drathir
Napisano

na chwile obecna nic nie wychodzi tak jakbym chcial. Jakies dalsze sugestie? Swoja droga calkiem ladnie walec rzutuje sie w miejscu torsu postaci, ale przy nogach (mozna przyjac ze stanowia 2 osobne walce) badz jakichkolwiek pustych przestrzeniach tragicznie.

Napisano

Na dwa obiekty scatter o takiej samej ilości punktów najlepiej dużej i potem morphujesz punkty jako particle tylko musisz znaleźć sposób aby miec posortowane w taki sposób ID aby dość prosto można było robić polygony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności