Drathir Napisano 9 Grudzień 2013 Napisano 9 Grudzień 2013 (edytowane) Witam Mam problem z morphowaniem, uściślając chodzi o 2 różne siatki (pod kątem vertexów i poly). Chciałbym zamienić siatkę postaci na siatkę walca bez podstaw (albo walec, albo plane, który później się zagnie). 3DS żąda identycznych siatek. Próbowałem w ZBrushu najpierw metodą projectAll zamienić postać na walec, później walec na postać...bez rezultatów - siatki są strasznie chaotyczne. Szukam teraz sposobu na mapowanie jednej siatki na 2giej. Ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać problem? Edytowane 9 Grudzień 2013 przez Drathir
Tamyl91 Napisano 9 Grudzień 2013 Napisano 9 Grudzień 2013 Chyba najłatwiej będzie to sfejkować jakimiś cząsteczkami. Swoją drogą od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie stworzenie pluginu do maxa do morphingu modeli o różnych topologiach, no chyba, że coś takiego już gdzieś istnieje?
Drathir Napisano 9 Grudzień 2013 Autor Napisano 9 Grudzień 2013 (edytowane) Btw - conform nie dziala dobrze w tym przypadku :x Z tego co wyczytalem istnialy takie pluginy/skrypty (morpheus i wrapper) ale juz nie sa rozwijane. Chetnie przetestuje Twoj plugin jak zrobisz :) Zaraz poszukam tutkow z czasteczkami, dzieki. EDIT: z czasteczkami bedzie problem - czasteczki nie tworza fizycznej topologii w postaci siatki, a potrzebuje 2ch wyjsciowych siatek z 3dsa - walec bez podstaw i postac i identycznej liczbie vertexow i poly. Edytowane 9 Grudzień 2013 przez Drathir
Miłosz3ds Napisano 9 Grudzień 2013 Napisano 9 Grudzień 2013 Zawsze możesz pokombinować potem z Mesherem, może coś zdziałasz. :)
Drathir Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 na chwile obecna nic nie wychodzi tak jakbym chcial. Jakies dalsze sugestie? Swoja droga calkiem ladnie walec rzutuje sie w miejscu torsu postaci, ale przy nogach (mozna przyjac ze stanowia 2 osobne walce) badz jakichkolwiek pustych przestrzeniach tragicznie.
legomir Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Na dwa obiekty scatter o takiej samej ilości punktów najlepiej dużej i potem morphujesz punkty jako particle tylko musisz znaleźć sposób aby miec posortowane w taki sposób ID aby dość prosto można było robić polygony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się