Napisano 15 Grudzień 201311 l Witam, Otrzymałem propozycję współpracy z pewną firmą. Do moich obowiązków będzie należeć tworzenie małych reklam innych firm które będą umieszczone broszurach przeznaczonych dla klientów. W tym momencie jestem na etapie uzgodnienia stawki za wykonanie jednej takiej reklamy. Problem w tym że nie mam pojęcia jaki jest rząd wielkości takiej stawki. Naturalnie nie chciałbym strzelić kwotą z kosmosu ani nie robić za pół darmo ;) Warto zaznaczyć że jestem typowym samoukiem. Czy ktoś z obecnie tu zgromadzonych byłby w stanie mi pomóc i dać mi jakiekolwiek pojęcie w tym temacie? :) Z góry dziękuje.
Napisano 15 Grudzień 201311 l ja na różnym etapie kariery brałem 60-600pln za takie małe ogłoszenie modułowe. Jeżeli moduły są takie same to nie masz problemu z wymiarowaniem i cenę możesz ustalić jedną, jeżeli mogą się zmieniać, to musisz do stawki jaką sobie ustalisz doliczać różnice formatów i ew. zmiany formatów w trakcie. Same ogłoszenia zwykle się robi max godzinę. Zresztą mało kto jest w stanie zapłacić tyle byś pracował więcej niż godzinę przy tym. 60pln to było jakieś 10lat temu więc naiwnie wierzę, że teraz minimum to 2x tyle.
Napisano 15 Grudzień 201311 l oferia jest dla leniwego plebsu, który nie raczył się uczyć angielskiego. Jezeli ktos sie poczul urazony to bardzo mi wszystko jedno, 20-60usd za takie cos mozna na freelancer.com wyciagnac w kazdym momencie.
Napisano 15 Grudzień 201311 l Momento, chciałbym coś uściślić. Tutaj chodzi o posklejanie do kupy loga, adresów, numerów telefonu, ewentualnych hasełek do kupy i zaaplikowanie tego do gazetki, nie specjalnie wymagające zadanie. Może się źle zrozumieliśmy?
Napisano 16 Grudzień 201311 l to sklejanie do kupy nazywa się projektowaniem i dobrze się zrozumieliśmy.