Gość Domator Napisano 15 Grudzień 2013 Share Napisano 15 Grudzień 2013 Witam, Otrzymałem propozycję współpracy z pewną firmą. Do moich obowiązków będzie należeć tworzenie małych reklam innych firm które będą umieszczone broszurach przeznaczonych dla klientów. W tym momencie jestem na etapie uzgodnienia stawki za wykonanie jednej takiej reklamy. Problem w tym że nie mam pojęcia jaki jest rząd wielkości takiej stawki. Naturalnie nie chciałbym strzelić kwotą z kosmosu ani nie robić za pół darmo ;) Warto zaznaczyć że jestem typowym samoukiem. Czy ktoś z obecnie tu zgromadzonych byłby w stanie mi pomóc i dać mi jakiekolwiek pojęcie w tym temacie? :) Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 15 Grudzień 2013 Share Napisano 15 Grudzień 2013 ja na różnym etapie kariery brałem 60-600pln za takie małe ogłoszenie modułowe. Jeżeli moduły są takie same to nie masz problemu z wymiarowaniem i cenę możesz ustalić jedną, jeżeli mogą się zmieniać, to musisz do stawki jaką sobie ustalisz doliczać różnice formatów i ew. zmiany formatów w trakcie. Same ogłoszenia zwykle się robi max godzinę. Zresztą mało kto jest w stanie zapłacić tyle byś pracował więcej niż godzinę przy tym. 60pln to było jakieś 10lat temu więc naiwnie wierzę, że teraz minimum to 2x tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 15 Grudzień 2013 Share Napisano 15 Grudzień 2013 olaf nie żartuj. Zerknij na jakąś oferię tam stawki będa od 5 do 30 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 15 Grudzień 2013 Share Napisano 15 Grudzień 2013 oferia jest dla leniwego plebsu, który nie raczył się uczyć angielskiego. Jezeli ktos sie poczul urazony to bardzo mi wszystko jedno, 20-60usd za takie cos mozna na freelancer.com wyciagnac w kazdym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...