Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny pomysł.

Szkoda że materiały kamieni są niedopracowane. Więcej przypadkowości by im się przydało a mniej matematyki (fraktali i innych tekstur proceduralnych).

Zdecydował bym się na jedno ujęcie(np. kamyszki6.jpg) i dopracował bym je bo szkoda fajnej pracy.

Napisano

najlepiej takie szczegolowe kamienie i odrazu mapy do nich robi sie w z-brushu ...

 

skoro jest to scena still to mozesz sobie pozwolic na kilkadziesia tys. poly ;)

 

ale mozesz to zalatwic disp .. ;) subdiv dobrze ustaw ;)

Napisano

dzieki za komentarze...

Marcin: renderowane w fR, ale nie uzywalem zadnych displacow ani micro triangle ... to po prostu bump ;) a scenka miala kilka tys a nie kilkadziesiat ;)

Batou: kamienie moze nie doparacowane i powtarzalne, bo nie maja odciagac uwagi od zapalki ;)

Wielka Siostra: heh... chcoiaz ktos zauwazyl co jest tu najwazniejsze ;) zapalka! :)

 

pozdr miki (boba)

Napisano

Batou: kamienie moze nie doparacowane i powtarzalne, bo nie maja odciagac uwagi od zapalki ;)

 

Mam rozumieć że jest to żart.

Jeśli jednak nie to dopracowanie nie ma nic wspólnego z odciąganiem wzroku od właściwego tematu pracy. Wręcz przeciwnie. Aktualnie kamyczki działają niczym magnez na wzrok dzięki powtarzalności swojej tekstury.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności