Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Łyka nieprzyzwoicie grube modele i radzi sobie z nimi bardzo dobrze. Tylko konwersja z obj do wewnętrznego formatu trwała trochę. Szkoda że nie ma opcji w stylu alpha w zbrushu. Bardzo spoko i bardzo wygodne.

Napisano

Również podobne wrażenia. Super intuicyjnie i przyjemnie to działa. Niech to ładnie rozwijają, bo zainteresowanie na pewno będzie rosło. Mi odrobinkę brakuje masek.. takich jak w Mudboxie czy ZBrushu, żeby dało się zblokować część modelu przed edycją. Chyba, że gdzieś przegapiłem :)

Napisano

Zrobiłem mały research i stwierdzam że jakby pixologic się postarało to mogłoby konkurować w tym softem bez większego wysiłku. Narzędzia do rzeźbienia jakie tylko można sobie wymarzyć, jest import i eksport do MDD, jest kluczowanie warstw na timelinerze które działają jak morphy w chronosculpcie. Kwestia tylko dopracowania interfaceu timelinera dla takich celów, żeby nie trzeba było się przeklikiwać przez panele. Kilka dodatkowych formatów i byłoby wszystko co ma chronosculpt. Ciekawe czy pixo będzie o to walczyć.

 

http://docs.pixologic.com/user-guide/movies/timeline/

Napisano

Monio ale jak ty chcesz edytować rzeczy lecące na cashu? Można to naturalnie zrobić(np. sparta do particli albo particle sculptowe w modo 701), ale to wymaga dość szczególnego podejścia po edytujesz jednocześnie klatki do tyłu i do przodu, więc musiałbyś działać na punktach blednując wartości coś podobnego dałoby się zrobić w H(działając np. na krzywych kanałów dla position) np. czy nawet kojarzy mi się podobne narzędzie do Mayki, ale zwykle takie rzeczy nie są zbyt wydajne. Myślę, że to transformacje idą jakoś po samych punktach i dlatego łyka takie modele. Swoją drogą jeśli to jest serio użyteczne to jaka będzie odpowiedź Au(tzn. w sumie May'i) i Foundry.

Napisano

To czemu jeszcze nikt tego nie zrobił? Zwykle jak coś się da to ktoś próbuje to zrobić ;) Zresztą problem możesz istnieć jeszcze gdzie indziej jest gdzieś dokumentacja SDK do zetki?

Napisano

Nie zrobił bo to szalenie niewygodne. Ustawienie klatki kluczowej musi być poprzedzone kilkoma kliknięciami w menu layers i na timelinerze gdy w przypadku chronosculpta to robi się automatycznie gdy zaczynasz rzeźbić na danej klatce.

 

SDK zetki nie jest dostępne publicznie i nie będzie. Jest za to ZScript i ma całkiem spore możliwości. Niestety nie wszystkie części zbrusha są skryptowalne, pechowo timeline nie jest.

http://docs.pixologic.com/user-guide/customizing-zbrush/zscripting/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności