Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowiłem pożegnać starego znajomego. Wizja gracza przyszłości, gdzie nintendo Wii okazało się nie wystarczającą formą ruchu. Możliwe ,że ktoś już go widział w wip'ie.

Zbrush, Maya,Photosho, Mudbox Mental Ray.

 

w0x8.png

 

Załączam linki z niedokończonego filmiku. Brakuje ujęć z Telewizor'a:

http://www.youtube.com/watch?v=57bYQor0o-0

http://www.youtube.com/watch?v=o03_QkSmBO4

http://www.youtube.com/watch?v=qQr6OMrTpAw

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Uuu... żadnych komentarzy. Liczę, że ktoś coś mądrzejszego tu napisze. Animacja kamery w tej pierwszej cut scenie mi się nie podoba. Ruch postaci już jest OK moim zdaniem, ale materiały skóry - wydają mi się bardzo plastikowe/świecące.

Napisano

cześć!

 

Ja bym popracował jeszcze nad scenografią. Scenografia definiuje bohatera, więc jeśli jest nim człowiek któremu nie chce się przez pół życia ruszyć z fotela to jego pokój powinien być totalną graciarnią. Chociaż masz już sporo fajnych elementów, ale brakuje rozbuchania :)

 

Światło jest strasznie sztuczne, w całej animacji widać tylko lampkę i telewizor, a te dwie rzeczy nigdy nie dadzą aż takiej ekspozycji no i to światło też strasznie się od skóry odbija. Osobiście postawiłbym te stojącą lampę bliżej bohatera i potraktował ją jako rysunek, a światło z tv jako wypełnienie.

 

Jeśli chcesz odrealnić scenę za pomocą kamery i jej ruchu to pobaw się jeszcze nad jakimś dziwniejszym kątem ustawienia kamery i jakimiś zniekształceniami .

 

no to tyle cobym sam zrobił, nie powiem nic o animacji bo się nie znam :(

Napisano (edytowane)

Cześc dzięki za komentarz i uwagi.

Calość zajęła mi dość sporo czasu. Teraz pewnie połowe żeczy zrobiłbym to inaczej..

Duży render robiłem ostatnio do 4k na prośbę znajomego, gdyż praca była robiona w trakcie pewnego szkolenia. Niestety nie zapisałem pliku z colormanagmentem tylko w gamie 1.0. Nie bardzo miałem jak skorektować gamme i w wtedy trochę "podratowałem" w P.S. i nie wyszła za dobrze do tego trochę chyba przegiąłem z postprodukcją. Adek własnie to świecenie (specular) to przez przegięcie w photoshopie.

 

 

Z wątku z WiPa wrzucam jeszcze samą postać :

Sculpt:

poprawki.png

Model:

postacl.png

Rig:

71099698.png

Poprzednie rendery:

Studyjny:

s8p.png

lsuq.png

Rozklad pomieszczenia:

 

icz.png

 

I ostani render z Wipa, ale także chyba przegięty troche w P.S.:

wqt.png

 

Całość ogólnie trochę starałem się mocno skontrastować i tym samym odrealnić odrobinę.

Jeszcze raz dzięki za uwagi, bo już myślałem przejdzie bez echa.

 

Dodam jeszcze tylko ,że są 4 źródła światła TV lamkpi dwie i zarówka w lodówce.

 

Tu jeszce link do watku storny od 4-7 pokazują etapy powstawania, są tam jeszcze jakies rendery.:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=87617&page=4

 

Chciałem wszystko zagracić, wszystko robiłem sam i na tak dość "duży" projekt juz nie miałem siły.

Edytowane przez Sebazx6r



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności