Sebazx6r Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Postanowiłem pożegnać starego znajomego. Wizja gracza przyszłości, gdzie nintendo Wii okazało się nie wystarczającą formą ruchu. Możliwe ,że ktoś już go widział w wip'ie. Zbrush, Maya,Photosho, Mudbox Mental Ray. Załączam linki z niedokończonego filmiku. Brakuje ujęć z Telewizor'a: http://www.youtube.com/watch?v=57bYQor0o-0 http://www.youtube.com/watch?v=o03_QkSmBO4 http://www.youtube.com/watch?v=qQr6OMrTpAw Pozdrawiam
adek Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Uuu... żadnych komentarzy. Liczę, że ktoś coś mądrzejszego tu napisze. Animacja kamery w tej pierwszej cut scenie mi się nie podoba. Ruch postaci już jest OK moim zdaniem, ale materiały skóry - wydają mi się bardzo plastikowe/świecące.
Sk2007 Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 cześć! Ja bym popracował jeszcze nad scenografią. Scenografia definiuje bohatera, więc jeśli jest nim człowiek któremu nie chce się przez pół życia ruszyć z fotela to jego pokój powinien być totalną graciarnią. Chociaż masz już sporo fajnych elementów, ale brakuje rozbuchania :) Światło jest strasznie sztuczne, w całej animacji widać tylko lampkę i telewizor, a te dwie rzeczy nigdy nie dadzą aż takiej ekspozycji no i to światło też strasznie się od skóry odbija. Osobiście postawiłbym te stojącą lampę bliżej bohatera i potraktował ją jako rysunek, a światło z tv jako wypełnienie. Jeśli chcesz odrealnić scenę za pomocą kamery i jej ruchu to pobaw się jeszcze nad jakimś dziwniejszym kątem ustawienia kamery i jakimiś zniekształceniami . no to tyle cobym sam zrobił, nie powiem nic o animacji bo się nie znam :(
Sebazx6r Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Napisano 12 Styczeń 2014 (edytowane) Cześc dzięki za komentarz i uwagi. Calość zajęła mi dość sporo czasu. Teraz pewnie połowe żeczy zrobiłbym to inaczej.. Duży render robiłem ostatnio do 4k na prośbę znajomego, gdyż praca była robiona w trakcie pewnego szkolenia. Niestety nie zapisałem pliku z colormanagmentem tylko w gamie 1.0. Nie bardzo miałem jak skorektować gamme i w wtedy trochę "podratowałem" w P.S. i nie wyszła za dobrze do tego trochę chyba przegiąłem z postprodukcją. Adek własnie to świecenie (specular) to przez przegięcie w photoshopie. Z wątku z WiPa wrzucam jeszcze samą postać : Sculpt: Model: Rig: Poprzednie rendery: Studyjny: Rozklad pomieszczenia: I ostani render z Wipa, ale także chyba przegięty troche w P.S.: Całość ogólnie trochę starałem się mocno skontrastować i tym samym odrealnić odrobinę. Jeszcze raz dzięki za uwagi, bo już myślałem przejdzie bez echa. Dodam jeszcze tylko ,że są 4 źródła światła TV lamkpi dwie i zarówka w lodówce. Tu jeszce link do watku storny od 4-7 pokazują etapy powstawania, są tam jeszcze jakies rendery.: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=87617&page=4 Chciałem wszystko zagracić, wszystko robiłem sam i na tak dość "duży" projekt juz nie miałem siły. Edytowane 12 Styczeń 2014 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi