Napisano 8 Styczeń 201411 l Postanowiłem pożegnać starego znajomego. Wizja gracza przyszłości, gdzie nintendo Wii okazało się nie wystarczającą formą ruchu. Możliwe ,że ktoś już go widział w wip'ie. Zbrush, Maya,Photosho, Mudbox Mental Ray. Załączam linki z niedokończonego filmiku. Brakuje ujęć z Telewizor'a: http://www.youtube.com/watch?v=57bYQor0o-0 http://www.youtube.com/watch?v=o03_QkSmBO4 http://www.youtube.com/watch?v=qQr6OMrTpAw Pozdrawiam
Napisano 11 Styczeń 201411 l Uuu... żadnych komentarzy. Liczę, że ktoś coś mądrzejszego tu napisze. Animacja kamery w tej pierwszej cut scenie mi się nie podoba. Ruch postaci już jest OK moim zdaniem, ale materiały skóry - wydają mi się bardzo plastikowe/świecące.
Napisano 12 Styczeń 201411 l cześć! Ja bym popracował jeszcze nad scenografią. Scenografia definiuje bohatera, więc jeśli jest nim człowiek któremu nie chce się przez pół życia ruszyć z fotela to jego pokój powinien być totalną graciarnią. Chociaż masz już sporo fajnych elementów, ale brakuje rozbuchania :) Światło jest strasznie sztuczne, w całej animacji widać tylko lampkę i telewizor, a te dwie rzeczy nigdy nie dadzą aż takiej ekspozycji no i to światło też strasznie się od skóry odbija. Osobiście postawiłbym te stojącą lampę bliżej bohatera i potraktował ją jako rysunek, a światło z tv jako wypełnienie. Jeśli chcesz odrealnić scenę za pomocą kamery i jej ruchu to pobaw się jeszcze nad jakimś dziwniejszym kątem ustawienia kamery i jakimiś zniekształceniami . no to tyle cobym sam zrobił, nie powiem nic o animacji bo się nie znam :(
Napisano 12 Styczeń 201411 l Autor Cześc dzięki za komentarz i uwagi. Calość zajęła mi dość sporo czasu. Teraz pewnie połowe żeczy zrobiłbym to inaczej.. Duży render robiłem ostatnio do 4k na prośbę znajomego, gdyż praca była robiona w trakcie pewnego szkolenia. Niestety nie zapisałem pliku z colormanagmentem tylko w gamie 1.0. Nie bardzo miałem jak skorektować gamme i w wtedy trochę "podratowałem" w P.S. i nie wyszła za dobrze do tego trochę chyba przegiąłem z postprodukcją. Adek własnie to świecenie (specular) to przez przegięcie w photoshopie. Z wątku z WiPa wrzucam jeszcze samą postać : Sculpt: Model: Rig: Poprzednie rendery: Studyjny: Rozklad pomieszczenia: I ostani render z Wipa, ale także chyba przegięty troche w P.S.: Całość ogólnie trochę starałem się mocno skontrastować i tym samym odrealnić odrobinę. Jeszcze raz dzięki za uwagi, bo już myślałem przejdzie bez echa. Dodam jeszcze tylko ,że są 4 źródła światła TV lamkpi dwie i zarówka w lodówce. Tu jeszce link do watku storny od 4-7 pokazują etapy powstawania, są tam jeszcze jakies rendery.: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=87617&page=4 Chciałem wszystko zagracić, wszystko robiłem sam i na tak dość "duży" projekt juz nie miałem siły. Edytowane 12 Styczeń 201411 l przez Sebazx6r