prace09 Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Witam :) Jestem w trakcie wykonywania tutoriala z DigitalTutors : [h=1]Character Rigging for Production in Maya napotkałem mały problem w lekcji : 26. Rigging shoulder controls , kiedy to zaznacza się lokatora + shoulderBone i na lewym shoulder robi sie rotacja 360 stopni. nie wiem ldaczego, ale mi się żadne 360 sie pokazuję, normalnie zeruje jak w prawym ? to jakiś błąd ? czy może tutorial jest robiony na jakiejś starszej Mayi i tak się kiedyś robiło ?? Pozdrawiam [/h]
prace09 Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 bardzo aktywne forum ;d dzieki za odpowiedzi
Miłosz3ds Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Forum aktywne, ale nie każdy ma dostęp do Digital Tutors :D fajnie, jakbyś pokazał jakieś screeny czy coś, to na pewno ktoś kumaty z Maya się odezwie, ja niestety nie używam. ;) Ale jak na to patrzę - to na logikę rzecz biorąc w niektórych sytuacjach 360 stopni można odczytywać jako zero, czyż nie? :) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się