Napisano 17 Styczeń 201411 l Witam :) Jestem w trakcie wykonywania tutoriala z DigitalTutors : [h=1]Character Rigging for Production in Maya napotkałem mały problem w lekcji : 26. Rigging shoulder controls , kiedy to zaznacza się lokatora + shoulderBone i na lewym shoulder robi sie rotacja 360 stopni. nie wiem ldaczego, ale mi się żadne 360 sie pokazuję, normalnie zeruje jak w prawym ? to jakiś błąd ? czy może tutorial jest robiony na jakiejś starszej Mayi i tak się kiedyś robiło ?? Pozdrawiam [/h]
Napisano 23 Styczeń 201411 l Forum aktywne, ale nie każdy ma dostęp do Digital Tutors :D fajnie, jakbyś pokazał jakieś screeny czy coś, to na pewno ktoś kumaty z Maya się odezwie, ja niestety nie używam. ;) Ale jak na to patrzę - to na logikę rzecz biorąc w niektórych sytuacjach 360 stopni można odczytywać jako zero, czyż nie? :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto