dudson Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Hej, czy da się w Maxie uzyskać efekt obiektu zbudowanej z siatki, ale tak aby te druty biegły w chaotyczny sposób? Zapewne nie wyrażam się zbyt jasno, więc załączam zdjęcia czegoś, co chciałabym uzyskać - tak jakby rzeżba z drutu. Na razie zagęszczam segmenty,a potem w materiałach odznaczam opcję "wire". Jednak chodzi o bardziej chaotyczne przypadkowe ułożenie tych drutów..:D pozdrawiam
Miłosz3ds Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Cześć. Najprościej będzie użyć generatora bluszczu (darmowy) na przygotowanym wcześniej modelu: http://graphics.uni-konstanz.de/~luft/ivy_generator/ Oczywiście działać bez listków ;) Pozdrawiam!
2013 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Tutaj masz fajniejsza ver. zbudowaną na tym co podał Miłosz. http://www.guruware.at/main/
Traitor Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Lub uzyc partikli ktore beda lataly po zadanym ksztalcie, a nastepnie wyjarac je tym http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/pflow-tm
2013 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Traitor a możesz polecic jakiegos fajnego tutka do cząsteczek? Chętnie bym się pobawił! :)
dudson Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 oooooo, dziękuje starsznie!:D zaraz ogarniam!
Rekomendowane odpowiedzi