Sqarpi Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 (edytowane) Witam. Mam tak mały problem. W pewnym momencie obróciły się w dziwny sposób pivoty vertexów, edgów itd. Główne dla wszystkich obiektów na scenie są zgodne z kierunkami sceny (oprócz dwóch obiektów, ale o tym za chwilkę), natomiast piwoty poszczególnych elementów są pod kątem 45 do wszystkich osi. Dwa obiekty mają tak samo, a klikanie przy nich reset pivot czy align to world daje efekt w postaci odwrócenia kierunku strzałki na osi z, obrót dalej pozostaje taki sam. Będę wdzięczny za pomoc. Edytowane 24 Styczeń 2014 przez Sqarpi
deshu Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 spróbuj zresetować xform (http://docs.autodesk.com/MAXDES/13/ENU/Autodesk%203ds%20Max%20Design%202011%20Help/index.html?url=./files/WSf742dab041063133-61da5a1f112a1cebf4a-7ff2.htm,topicNumber=d0e45546)
stormwind Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Nie przestawiłeś przypadkiem współrzędnych na np gimbal? http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-0F3E2822-9296-42E5-A572-B600884B07E3.htm,topicNumber=d30e28715
Sqarpi Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 @stormwind - a dokładnie na local :) zupełnie o tym zapomniałem, dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się