Napisano 24 Styczeń 201411 l Witam. Mam tak mały problem. W pewnym momencie obróciły się w dziwny sposób pivoty vertexów, edgów itd. Główne dla wszystkich obiektów na scenie są zgodne z kierunkami sceny (oprócz dwóch obiektów, ale o tym za chwilkę), natomiast piwoty poszczególnych elementów są pod kątem 45 do wszystkich osi. Dwa obiekty mają tak samo, a klikanie przy nich reset pivot czy align to world daje efekt w postaci odwrócenia kierunku strzałki na osi z, obrót dalej pozostaje taki sam. Będę wdzięczny za pomoc. Edytowane 24 Styczeń 201411 l przez Sqarpi
Napisano 24 Styczeń 201411 l spróbuj zresetować xform (http://docs.autodesk.com/MAXDES/13/ENU/Autodesk%203ds%20Max%20Design%202011%20Help/index.html?url=./files/WSf742dab041063133-61da5a1f112a1cebf4a-7ff2.htm,topicNumber=d0e45546)
Napisano 24 Styczeń 201411 l Nie przestawiłeś przypadkiem współrzędnych na np gimbal? http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-0F3E2822-9296-42E5-A572-B600884B07E3.htm,topicNumber=d30e28715
Napisano 25 Styczeń 201411 l Autor @stormwind - a dokładnie na local :) zupełnie o tym zapomniałem, dzięki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto