Skocz do zawartości

[3dsmax 2013] Problem z rotacją pivotów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Mam tak mały problem. W pewnym momencie obróciły się w dziwny sposób pivoty vertexów, edgów itd. Główne dla wszystkich obiektów na scenie są zgodne z kierunkami sceny (oprócz dwóch obiektów, ale o tym za chwilkę), natomiast piwoty poszczególnych elementów są pod kątem 45 do wszystkich osi. Dwa obiekty mają tak samo, a klikanie przy nich reset pivot czy align to world daje efekt w postaci odwrócenia kierunku strzałki na osi z, obrót dalej pozostaje taki sam. Będę wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez Sqarpi
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności