Skocz do zawartości

Sci Fi Scene - UDK


DuzeZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Zakładam swój pierwszy temat, gdyż tak na prawdę pierwszy raz mogę śmiało pokazać swoją najnowszą pracę. Tym razem jest to scena sci-fi, która miała przedstawiać pomieszczenie z sondami, coś w stylu pomieszczenia medycznego. Całość została "sklejona" w UDK, natomiast modele i texturki to Maya + PS. W pewnym momencie chciałem już zamknąć pracę nad tą sceną, ale z każdym dniem widzę w niej coraz więcej niedoskonałości, zwłaszcza jeżeli chodzi o oświetlenie i cały post. Dlatego będę bardzo wdzięczny za pomoc, pokazanie gdzie wg was popełnione są błędy, co można faktycznie poprawić aby całość wyglądała lepiej.

 

Tak więc zapraszam do obejrzenia sceny i dzięki za wszystkie porady! ;)

 

scifi_scene_01.JPG

 

scifi_scene_02.JPG

 

 

scifi_scene_03.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D

dla mnie jest ok. a mógłbyś pokazać obrazek z samą lightmapą, no i napisz ile dni Ci się liczyła ;)

 

aha to może napisze, ze mi brakuje powiedzmy punktowych źródeł światła, żeby było widoczne, ze tam gdzie jest światło, tam jest jaśniej... np. jedna żarówka mogła by być przypalona, albo słabiej świecić, wtedy łatwiej o klimat.

Chociaż, niby to widać na tych bocznych "łózkach", ale tak jakoś mało strasznie jest ;)

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że o taki screen chodziło. Właśnie mam wrażenie, że jeżeli chodzi o oświetlenie to jest taki misz-masz i zależałoby mi na uzyskaniu tego klimatu na wpół mrocznego. Tak jak pisałem to jest mój pierwszy taki projekt, pierwsze zetknięcie się tak na poważnie z UDK, dlatego warto chyba popracować nad oświetleniem.

 

Wybacz Chrupek3D ale nie do końca rozumiem o co chodzi z "...ile dni sie liczyła'', domyślam się, że mogło chodzić o rendering ale to są screeny zrobione z UDKGame ;)

 

Ok screen

lightmap.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

nie no musisz wiedzieć, ze UDK ma lightmape i liczy sie ona dosyć wolno... dlatego zapytałem o dni ;)

Z tego co widzę, ale mogę byc ślepy... to nie masz lightmapy (chociaż w UDK to chyba nie możliwe, bo on zawsze krzyczy o przeliczanie).

Dawno nie używałem UDK, ale możesz mieć za duży "ambient light"... tam jest tyle ustawień, ze nawet nie próbuje zgadywać gdzie to jest ;)

Nie masz cienia pod tymi "łózkami", a chyba powinien być... ogólnie powiem Ci, ze to dziwnie wygląda, jakbyś coś miał ze światłem nie teges...

Ale najlepiej jak sie odezwie ten, który sie na tym zna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się właśnie sobie przypomniałem, że faktycznie było liczenie lightmapy, natomiast u mnie na jakości production liczyło może jakieś 15 minut, więc albo mam tak kozacki sprzęt :D albo po prostu było coś źle ustawione i raczej obstawiam tą drugą opcję ;) W pewnym momencie ustawiania oświetlenia już sam można powiedzieć, że się pogubiłem i chciałem zrobić tak aby to fajnie wyglądało, ale niestety tak się nie da bo wychodzą braki. Tak czy inaczej dzięki za chęci i pomoc, popatrzę za tutkami odnośnie oświetlenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności