Napisano 21 Wrzesień 20177 l Hej. Z konceptów postaci spodobał mi się jegomość z czterema rękami i wystającą z klatki piersiowej "cyber skrzynką pocztową" ;) Wydaje mi się, że dłoń podtrzymująca skrzynkę z boku niezbyt gra pod względem anatomii. Gdybym coś trzymał w tej pozycji, to prawdopodobnie ustawiłbym kciuk przeciwstawnie do reszty palców, a cała dłoń bardziej leżałaby na bryle obiektu (palce oparte na przedmiocie). Wiadomo - dłonie = trudny temat. Dużo się dzieje. Pozdrawiam.
Napisano 23 Wrzesień 20177 l Autor Dzięki, hmm masz rację coś tam nie gra z tą dłonią, gest jest nieczytelny. Byłem ciekaw czy ten concept się spodoba. Jestem wielkim fanem pulpowego s-f , kina z lat 60 i do tego stylu starałem się nieco nawiązać. Szkice postaci i test pędzli...
Napisano 30 Wrzesień 20177 l Autor Taki trochę przed inkoctober ;) Kilka szkiców zrobionych w CLIP STUDIO PAINT. Niedawno kupiłem ten soft właściwie ze z względu na ciekawy moduł do rysunku w perspektywie. Lazy Nezumi nie do końca mnie przekonuje. Ten w CSP jest o wiele bardziej intuicyjny i jak na razie nie mam większych zastrzeżeń. Natomiast to co mnie zaskoczyło to rysunek lineartowy, o wiele naturalniejszy niż w PS'ie. Obrót arkusza roboczego/strony jest taki jak powinien być. Mam na myśli to, że po obrocie o np.15st pedzle zachowują się tak samo /zostawiają ten sam ślad/. Niestety w PS'ie wariują co potrafi być wkurzające. Jak na soft za 25USD /akurat była promocja/ warto …
Napisano 2 Październik 20177 l Podoba mi się druga postać z #52 . Pasowałby do moobów z jakiejś gry, gdzie występuje pustynia :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto