Juzwa Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 (edytowane) W dziwny sposob laczy mi sie statka przy chamferze jednego obiektu na scenie. Poczatkowo myslalem ze jekies vertty dodatkowe tam siedza, potem ze moze xform sie zwalil. No ale nic z tych rzeczy, model okej. Jak daje wiekszego chamfera to takie miejsca tu znikaja, pojawiaja sie gdzies indziej. Jak daje wiecej segmentwo to calkowicie model rozwala na cala scene.... any ideas? Edytowane 10 Luty 2014 przez Juzwa
Juzwa Napisano 11 Luty 2014 Autor Napisano 11 Luty 2014 Zrobilem obiekt od nowa, bylo szybciej niz szukanie w czym lezy problem
VEQ Napisano 12 Luty 2014 Napisano 12 Luty 2014 Witam. Nie będę już zakładał nowego tematu, ale także mam probem z chamferem. Obrazek powinien wszystko wyjaśnić. Jak sprawić, aby po dodaniu nowych krawędzi, nie było wystających polygonów?
GreenScreen Napisano 12 Luty 2014 Napisano 12 Luty 2014 Te wystające polygony są związane z tym, ze boczna ściana jest jednym polygonem z wieloma vertexami. Połącz vertexy w bocznej ścianie a błędy znikną.
stormwind Napisano 13 Luty 2014 Napisano 13 Luty 2014 Zaznacz problematyczne poligony i wybierz retriangulate z edit poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się