Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem przy renderowaniu.

 

Mam 2 subtoole (głowa i gałki oczne) i oba używają dwóch różnych materiałów z Standard Materials.

 

Chciałem sobie to poglądowo ładnie renderować dla pracodawcy (BPR). I tutaj mam taki problem, że jak ustawiam sobie jakieś porządane położenie dla światła tak aby w gałkach ocznych pojawiły się ładne bliki, tak materiał dla twarzy dostaje takie same zmiany światła i to jest dla mnie efekt nie porządany.

 

Oczywiście można się bawić w składanie w photoshopie lub domalowywanie blików. Pytanie natomiast jest takie, czy da się to zorganizować tak abym mógł ustawić te bliki bez psucia materiału z głowy? Widziałem że ludzie potrafią to sobie jakoś zorganizować, ja jeszcze nie wiem jak to się robi :)

 

Jedynym sensownym wydaje się być użycie dla głowy MatCapa a dla gałek Standard Materials lub na odwrót. Bo rozumiem że ustawienie światełek wpływa na Standard Materials a MatCapy to materiały z wbudowanym systemem oświetlenia.

 

sfrustrowany gryz

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba się tak nie da. To by wymagało opcji exclude/include dla świateł, a raczej nic takiego nie widać w opcjach światła. Z tego co widzę na zcentral to ludzie renderują na passach i właśnie składają w PS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności