gryzon Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Mam taki problem przy renderowaniu. Mam 2 subtoole (głowa i gałki oczne) i oba używają dwóch różnych materiałów z Standard Materials. Chciałem sobie to poglądowo ładnie renderować dla pracodawcy (BPR). I tutaj mam taki problem, że jak ustawiam sobie jakieś porządane położenie dla światła tak aby w gałkach ocznych pojawiły się ładne bliki, tak materiał dla twarzy dostaje takie same zmiany światła i to jest dla mnie efekt nie porządany. Oczywiście można się bawić w składanie w photoshopie lub domalowywanie blików. Pytanie natomiast jest takie, czy da się to zorganizować tak abym mógł ustawić te bliki bez psucia materiału z głowy? Widziałem że ludzie potrafią to sobie jakoś zorganizować, ja jeszcze nie wiem jak to się robi :) Jedynym sensownym wydaje się być użycie dla głowy MatCapa a dla gałek Standard Materials lub na odwrót. Bo rozumiem że ustawienie światełek wpływa na Standard Materials a MatCapy to materiały z wbudowanym systemem oświetlenia. sfrustrowany gryz
diabelt Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Chyba się tak nie da. To by wymagało opcji exclude/include dla świateł, a raczej nic takiego nie widać w opcjach światła. Z tego co widzę na zcentral to ludzie renderują na passach i właśnie składają w PS.
michalo Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 Nie bawiłem się tym więc rzucam tak na wiatr.. A lightCap'em nie da rady tak zrobić? -Tapatalk-
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się