Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było bo jako tako nigdy się 3d nie zajmowałem.

Postanowiłem to zmienić i na pracę inżynierską wybrałem właśnie animacje 3d, w końcu trzeba się nauczyć Maxa :) Tak czy siak ten wstęp ma na celu zaznaczenie, że jestem bardzo bardzo początkującym.

Co do problemu:

Tworzę animację w której polygony są widoczne (od takie założenie coś ala low poly).

Do tej pory szło mi w miarę dobrze ale ta scena przysporzyła mi wiele problemów chodzi o to że podczas renderu cienie wewnątrz pojazdu zachowują się kompletnie nieprzewidywanie. Dla przykładu dodam 2 klatki ale nie ma to znaczenia bo każda kolejna jest inna.

3zfPcpC.jpg

ekXxNGi.jpg

Co próbowałem zrobić do tej pory:

Zwiększyć ustawienia FG - bez rezultatu

Włączyć/Wyłączyć GI - bez rezultatu

Renderować sam pojazd (w tej scenie z tej kamery) - bez rezultatu

Obliczać FG osobno: co 10 klatek oraz wszystkie klatki z dodawaniem zmian tylko - bez rezultatu

 

Zapewne mój problem jest trywialny ale nie potrafię sobie z nim poradzić od 3 dni. Proszę więc o wyrozumiałość jeżeli to jest oczywiste :)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.

 

ps. Max 2014 i MentalRay.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A co to jest UserIBL ? Ja użyłem IBL-a przy pomocy tego narzędzia Swoją drogą zmiany ustawień nie wpływają w żaden sposób na te akurat cienie. Więc nie upatrywał bym winy w tym, ale być może nie mam racji. Ja obstawiam że chodzi o jakieś liczenie cieni albo dalej o FG.

Tak czy siak dzięki za odpowiedź :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności