Green Sheep Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było bo jako tako nigdy się 3d nie zajmowałem. Postanowiłem to zmienić i na pracę inżynierską wybrałem właśnie animacje 3d, w końcu trzeba się nauczyć Maxa :) Tak czy siak ten wstęp ma na celu zaznaczenie, że jestem bardzo bardzo początkującym. Co do problemu: Tworzę animację w której polygony są widoczne (od takie założenie coś ala low poly). Do tej pory szło mi w miarę dobrze ale ta scena przysporzyła mi wiele problemów chodzi o to że podczas renderu cienie wewnątrz pojazdu zachowują się kompletnie nieprzewidywanie. Dla przykładu dodam 2 klatki ale nie ma to znaczenia bo każda kolejna jest inna. Co próbowałem zrobić do tej pory: Zwiększyć ustawienia FG - bez rezultatu Włączyć/Wyłączyć GI - bez rezultatu Renderować sam pojazd (w tej scenie z tej kamery) - bez rezultatu Obliczać FG osobno: co 10 klatek oraz wszystkie klatki z dodawaniem zmian tylko - bez rezultatu Zapewne mój problem jest trywialny ale nie potrafię sobie z nim poradzić od 3 dni. Proszę więc o wyrozumiałość jeżeli to jest oczywiste :) Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. ps. Max 2014 i MentalRay.
legomir Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 Jeśli masz taką możliwość spróbuj świecić FG+UserIBL(nie wiem czy jest dla Maxa, ale od 2k13 jest w Mayce)
Green Sheep Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 A co to jest UserIBL ? Ja użyłem IBL-a przy pomocy tego narzędzia Swoją drogą zmiany ustawień nie wpływają w żaden sposób na te akurat cienie. Więc nie upatrywał bym winy w tym, ale być może nie mam racji. Ja obstawiam że chodzi o jakieś liczenie cieni albo dalej o FG. Tak czy siak dzięki za odpowiedź :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się