Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam was drodzy koledzy, męczę się pół dnia z tym czymś i nie mogę sobie poradzić, otóż zaimportowałem plik z Archicada niestety po zaimportowaniu, jak widać na załączonych obrazkach model w widoku perspective ma postrzępione face'y, część z nich poznikała, Natomiast wracając do widoku Orto już wszystko jest w porządku. Czy ktoś zna jakiś sposób jak się pozbyć tego problemu ?

 

2_zps728984d7.jpg

 

1_zpsbe9ae723.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Importowałeś do pustej sceny?

Wygląda na złą skalę modelu, nieprawidłowo ustawione jednostki w stosunku do modelu lub bardzo duża odległość modelu od punktu 0,0,0.

Napisano
  • Autor

Importowałem do pustej sceny, zauważyłem że podobnie stało się z modelem wyexportowanym ze sketchupa do formatu *.3ds . Próbowałem mergować scenę patrzyłem wtedy na jednostki też także w odpowiednich się wstawiło na pewno. Kolejna sprawa to poprzesuwałem wszystko to pktu 0,0,0 i to również nic nie dało, szukałem w poszczególnych obiektach czy jakiś vertex nie jest na "końcu świata" ale wszystko było w porządku, Dodam jescze, że np kiedy włącze viewport clipping to nawet w widoku ortogonalnym pojawia się ten sam problem, natomiast gdy go odznaczę, to Orto jest w porządku, natomiast Perspective bez zmian. Brakuje mi pomysłów co tu jeszcze zrobić, stery od grafiki aktualizowałem 4 dni temu. więc to też raczej nie źródło błędu...

Napisano

Witam,

 

Tez mialem podobny problem. Co ciekawe nie raz i to z plikami kupionymi na turbosquid. W moim przypadku nic nie pomoglo.

 

Probowales wrzucic na obiekty multires? Czasami jak normale sie zwala na obiektach to zawsze dziala. Nic wiecej mi nie przychodzi do glowy.

Napisano

Moje rady:

1. Utwórz nowy obiekt np. box, zamień go na editable poly, następnie poprzez attach dołącz do niego twoje obiekty.

2. czy właczenie w perspective viewport clipping też nie pomaga?

3. weź nową scenę i utwórz boxa np. 10x10x10, zaimportuj swoje obiekty przeskaluj je tak żeby calosc nie była kosmicznie za mała ani za duża w stosunku do boxa, tylko podobna, nastepnie zrób tak jak w punkcie pierwszym.

Napisano
  • Autor

mateusz_s

 

Przy attachowaniu niestety potem tracę kontrolę nad poszczególnymi obiektami raczej tak? Próbowałem attachować problem pozostaje być może jest trochę mniejszy.

 

Przy włączonym viewport clipping problem pojawia się również w widoku ORTO, gdy opcja ta jest wyłączona tylko w widoku ORTO nie ma tego dziwnego defektu ginących face'ów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.