Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

To mój pierwszy post więc część wszystkim. Tworzę portfolio (najchętniej zatrudnił bym się w branży gier komputerowych) a to moja pierwsza praca wykonana w 3ds maxie/hypershot/ps. Zamierzam przedstawić tego robota jeszcze w kilku ujęciach . Może macie jakieś rady odnośnie tej pracy?

 

[ATTACH=CONFIG]94194[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki, poprawiłem to :) I zmatowałem inne ujęcia. Trochę ostatni obrazek mi nie pasuje jakoś ale chciałem pokazać nogi robota..

Ta biała obwódka co była wcześniej od kanału Alpha nie dało się jej wyłączyć w kanałach (mimo, ze ustawiłem by to dodał) musiałem ręcznie ją usuwać. Jak można to szybciej zrobić ?

Macie może jakieś ogólne wskazówki co warto uwzględnić w takim portfolio np. czy dodawać "surowy" model z siatką itp.

Napisano

Mogę się mylić ale strzelam, że biała obwódka pojawiła się bo renderowałeś model na białym tle :) ? Lepiej byłoby na jakimś ciemnym takim niebieskim etc. wtedy mniej byłaby widoczna ew. w PS byś się pobawił modyfikacją maski (w photoshopie jest kilka automatycznych narzędzi do poprawiania, które ułatwiają życie jak maska jest za duża lub mała o te drobne wartości)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności