Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To mój pierwszy post więc część wszystkim. Tworzę portfolio (najchętniej zatrudnił bym się w branży gier komputerowych) a to moja pierwsza praca wykonana w 3ds maxie/hypershot/ps. Zamierzam przedstawić tego robota jeszcze w kilku ujęciach . Może macie jakieś rady odnośnie tej pracy?

 

[ATTACH=CONFIG]94194[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki, poprawiłem to :) I zmatowałem inne ujęcia. Trochę ostatni obrazek mi nie pasuje jakoś ale chciałem pokazać nogi robota..

Ta biała obwódka co była wcześniej od kanału Alpha nie dało się jej wyłączyć w kanałach (mimo, ze ustawiłem by to dodał) musiałem ręcznie ją usuwać. Jak można to szybciej zrobić ?

Macie może jakieś ogólne wskazówki co warto uwzględnić w takim portfolio np. czy dodawać "surowy" model z siatką itp.

Napisano

Jak najbardziej model clay bym wrzucil, sam osobiscie jestem ciekaw jak wyglada :)

Dobra praca pzdr.

Napisano

Mogę się mylić ale strzelam, że biała obwódka pojawiła się bo renderowałeś model na białym tle :) ? Lepiej byłoby na jakimś ciemnym takim niebieskim etc. wtedy mniej byłaby widoczna ew. w PS byś się pobawił modyfikacją maski (w photoshopie jest kilka automatycznych narzędzi do poprawiania, które ułatwiają życie jak maska jest za duża lub mała o te drobne wartości)

Napisano

W PS to jest filtr po prostu do usuwania maski Remove White (black) Matte ... nie ma co kombinować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności