Napisano 5 Marzec 201411 l To mój pierwszy post więc część wszystkim. Tworzę portfolio (najchętniej zatrudnił bym się w branży gier komputerowych) a to moja pierwsza praca wykonana w 3ds maxie/hypershot/ps. Zamierzam przedstawić tego robota jeszcze w kilku ujęciach . Może macie jakieś rady odnośnie tej pracy? [ATTACH=CONFIG]94194[/ATTACH]
Napisano 5 Marzec 201411 l Mi się podoba :) tylko strasznie razi maska od kanału alpha bo widać, że sztukowane tło.
Napisano 7 Marzec 201411 l Autor Dzięki, poprawiłem to :) I zmatowałem inne ujęcia. Trochę ostatni obrazek mi nie pasuje jakoś ale chciałem pokazać nogi robota.. Ta biała obwódka co była wcześniej od kanału Alpha nie dało się jej wyłączyć w kanałach (mimo, ze ustawiłem by to dodał) musiałem ręcznie ją usuwać. Jak można to szybciej zrobić ? Macie może jakieś ogólne wskazówki co warto uwzględnić w takim portfolio np. czy dodawać "surowy" model z siatką itp.
Napisano 8 Marzec 201411 l Jak najbardziej model clay bym wrzucil, sam osobiscie jestem ciekaw jak wyglada :) Dobra praca pzdr.
Napisano 8 Marzec 201411 l Mogę się mylić ale strzelam, że biała obwódka pojawiła się bo renderowałeś model na białym tle :) ? Lepiej byłoby na jakimś ciemnym takim niebieskim etc. wtedy mniej byłaby widoczna ew. w PS byś się pobawił modyfikacją maski (w photoshopie jest kilka automatycznych narzędzi do poprawiania, które ułatwiają życie jak maska jest za duża lub mała o te drobne wartości)
Napisano 9 Marzec 201411 l W PS to jest filtr po prostu do usuwania maski Remove White (black) Matte ... nie ma co kombinować
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto