Jump to content

Luis3D
 Share

Recommended Posts

To mój pierwszy post więc część wszystkim. Tworzę portfolio (najchętniej zatrudnił bym się w branży gier komputerowych) a to moja pierwsza praca wykonana w 3ds maxie/hypershot/ps. Zamierzam przedstawić tego robota jeszcze w kilku ujęciach . Może macie jakieś rady odnośnie tej pracy?

 

[ATTACH=CONFIG]94194[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, poprawiłem to :) I zmatowałem inne ujęcia. Trochę ostatni obrazek mi nie pasuje jakoś ale chciałem pokazać nogi robota..

Ta biała obwódka co była wcześniej od kanału Alpha nie dało się jej wyłączyć w kanałach (mimo, ze ustawiłem by to dodał) musiałem ręcznie ją usuwać. Jak można to szybciej zrobić ?

Macie może jakieś ogólne wskazówki co warto uwzględnić w takim portfolio np. czy dodawać "surowy" model z siatką itp.

Link to comment
Share on other sites

Mogę się mylić ale strzelam, że biała obwódka pojawiła się bo renderowałeś model na białym tle :) ? Lepiej byłoby na jakimś ciemnym takim niebieskim etc. wtedy mniej byłaby widoczna ew. w PS byś się pobawił modyfikacją maski (w photoshopie jest kilka automatycznych narzędzi do poprawiania, które ułatwiają życie jak maska jest za duża lub mała o te drobne wartości)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy