eml Napisano 12 Marzec 2014 Share Napisano 12 Marzec 2014 Mam pytanie co do prowadzenia siatki czy ktoś może mi powiedzieć czy na danym etapie idzie mi to jakoś ? Jeżeli są jakieś błędy w prowadzeniu to jakie. Jestem początkujący więc ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 12 Marzec 2014 Share Napisano 12 Marzec 2014 Powiem Ci, że po paru latach modelowania nie patrzę już tak bardzo na siatkę ale na efekt! Układaj siatkę i obserwuj jakie rezultaty przynosi. Nie sil się na to żeby była idealna, bo to jest utopijne myślenie. Masz już kawałek auta zrobiony, teraz nałóż Meshsmootha i obserwuj co się dzieje, gdzie się robi krzywo i dlaczego, poprawiaj udoskonalaj, ale nie sil sie na ideał, bo stracisz zapał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter47 Napisano 12 Marzec 2014 Share Napisano 12 Marzec 2014 moja rada staraj się używać tylko 4 kąty w miejscu w którym się schodzą więcej niż 4 edge to ten vertex powinien po nałożeniu na siatka mesh "stać" w tym samym miejscu no i modeluj od ogółu do szczegółu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 13 Marzec 2014 Share Napisano 13 Marzec 2014 tutaj musisz poprawić bo będzie babol oprócz tego jest ładnie na razie, wrzucaj większe postępy, pooceniamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eml Napisano 13 Marzec 2014 Autor Share Napisano 13 Marzec 2014 Dzięki za pomoc jak będę miał więcej to oczywiście wrzucę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 14 Marzec 2014 Share Napisano 14 Marzec 2014 Odeślę Cię tylko do mojego tutka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...