JonJoan Napisano 13 Marzec 2014 Napisano 13 Marzec 2014 Witam. Mam problem kiedy transportuję unwrapowany w blenderze obiekt z blendera do Zbrusha. Kiedy unwrapuje tradycyjną metodą obiekt transportuje się do Zbrusha bez problemów- wszystkie UV są dokładnie takie same jak je unwrapowałem w blenderze. Problem się zaczyna kiedy unwrappuję obiekt zapomocą "follow active quads". Tak unwrappowany obiekt po przeniesiuniu do zbrusha (zarówno tradycyjną metodą- zapisz w obj, jak i nowszą- poprzez GoB) ma strasznie uszkodzone UV (w zbrushu). Unwrappuje się w jakiś strasznie kaszaniasty sposób, zupełnie inny niż w blenderze. Ktoś z Was miał może podobny problem i go jakoś rozwiązał?
Monio Napisano 13 Marzec 2014 Napisano 13 Marzec 2014 Dziwna sprawa. Przetestowałem teraz cube zagęszczonym i zmapowanym w blenderze i u mnie działa wszystko ok. Możesz pokazać jakieś obrazki? Jaką masz wersje blendera? Możliwe że to był jakiś bug którego już naprawili, ja mam jakąś wersje z zeszłego tygodnia.
JonJoan Napisano 13 Marzec 2014 Autor Napisano 13 Marzec 2014 To chyba właśnie to o czym mówisz. Wcześniej transportowałem za pomocą jakiejś starszej nieoficjalnej wersji blendera. Używam ją często głownie dlatego że na niej jako jedynej udało mi się zainstalować GoB. Użyłem przed chwilą najnowszej i wszystko już działa dobrze. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się