Skocz do zawartości

transport z blendera do Zbrusha. Problem z UV


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Mam problem kiedy transportuję unwrapowany w blenderze obiekt z blendera do Zbrusha. Kiedy unwrapuje tradycyjną metodą obiekt transportuje się do Zbrusha bez problemów- wszystkie UV są dokładnie takie same jak je unwrapowałem w blenderze.

 

Problem się zaczyna kiedy unwrappuję obiekt zapomocą "follow active quads". Tak unwrappowany obiekt po przeniesiuniu do zbrusha (zarówno tradycyjną metodą- zapisz w obj, jak i nowszą- poprzez GoB) ma strasznie uszkodzone UV (w zbrushu). Unwrappuje się w jakiś strasznie kaszaniasty sposób, zupełnie inny niż w blenderze.

 

Ktoś z Was miał może podobny problem i go jakoś rozwiązał?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwna sprawa. Przetestowałem teraz cube zagęszczonym i zmapowanym w blenderze i u mnie działa wszystko ok. Możesz pokazać jakieś obrazki?

Jaką masz wersje blendera? Możliwe że to był jakiś bug którego już naprawili, ja mam jakąś wersje z zeszłego tygodnia.

Napisano

To chyba właśnie to o czym mówisz. Wcześniej transportowałem za pomocą jakiejś starszej nieoficjalnej wersji blendera. Używam ją często głownie dlatego że na niej jako jedynej udało mi się zainstalować GoB. Użyłem przed chwilą najnowszej i wszystko już działa dobrze. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności