Jump to content

preparing direct light manager


Recommended Posts

Witam

Proszę o pomoc.

Mam do przerenderowania scenę w wielkości 10 000 x 6 000 piks

Jak używam vray framebuffer to render bardzo długo przelicza PREPARING DIRECT LIGHT MANAGER

Jak używam maxowego framebuffer render startuje od razu.

Dlaczego? Czy można coś zmienić aby we vrayu poszło to szybciej?

 

dodam że mam 12 GB ramu

 

Robiłem przed chwilą parę testów i zauważyłem że jak redner startuje przez Vray Frame Buffer to pożera cały ram, a jak przez maxowy Frame Buffer to nie zżera nic a nic. Mówię tutaj o rozdzielczości 10 000 piks

 

 

pozdrawiam

Edited by tr000tyl
Link to comment
Share on other sites

Możesz odznaczyć Render to memory frame buffer. Zaznaczyć Render to V-Ray raw image file i Generate preview. Poczytaj więcej o tym w helpie.

Nie jestem pewien, czy ominie to problematyczny etap, ale jest to ogólna metoda na bardzo duże rendering.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy