Skocz do zawartości

Shelby Cobra - Rat Style


happy-angel

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas podszkolić się z Arnolda wiec otarłem z kurzu mojego króliczka doświadczalnego którego dostałem od Jana Mokrzeckiego przy okazji nauki V-ray'a. Tło i HDRI z sampla myhdri.com, model samochodu policyjnego znalazłem na "śmietniku". Wrzucam stillke i powoli zabieram się za animacje żeby przygotować proste ujęcie w slow motion pod demoreela. Mimo że jestem zadowolony z osiągniętego efektu to i tak trochę mnie boli że render nadal trąci 3D. Może ktoś z większym doświadczeniem podpowie dlaczego realizm kuleje? Z góry dziękuje za konstruktywną krytykę :)

 

13246050845_728649195d_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za referencje. Trzeba będzie poprawić.

companion cube na lusterku? Aj ty wariacie! ;)

 

Chciałem coś zawiesić na lusterku żeby podkreślić dynamikę ruchu a futrzane kostki są zbyt tandetne jak na mój gust. Natomiast companion cube to jest zupełnie inna bajka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę coś dodać, to mam jedną uwagę.

Skąd na masce i szybie to błoto w taki słoneczny dzień, w okolicy która wygląda na dość suchą i piaszczystą? Droga jest idealnie czysta więc trochę bardziej pasowałby mi zamiast mokrego błota jakiś pył z ziemi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To błoto jest wyschnięte przecież, mogło padac tydzień temu, dla mnie tak to właśnie wygląda.

 

Od siebie dodam, że zupełnie nie podoba mi się akcent z portala, jest tyle innych fajnych gier, np. L4D :D

 

Reszta powoduje opad szczęki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za uwagi co do "błota". Tak naprawdę błoto miało być muchami. Miałem nadzieje że jak będę samochód zbliżał do kamery w trakcie animacji to się stanie czytelniejsze ale wyszło tylko gorzej. Teraz męczę xGen'a żeby na podstawie tekstury "poprzyklejać" różnego rodzaju owady.

 

Przymiarki wyglądają następująco:

13519538793_2a1a63ae03_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ikkiz > Jeszcze nie ruszałem lakieru to jest tylko test z owadami. No moim zdaniem zakurzone przedmioty mniej więcej maja efekt takiego "filcu" ale jak to bije po oczach coś spróbuje jeszcze przy tym pokombinować.

 

FF > Dzięki. Jeszcze nie wczuwałem się w ustawienia skali bo bałem się że coś może nie wyjść z xGen'em bo nigdy tego nie używałem. W sumie słusznie bo wczoraj spędziłem cały dzień żeby wykombinować sposób jak poruszający się obiekt z xGen'em przepuścić przez Arnolda. Wyszło na to że musiałbym zapuszczać ręcznie batch render po kolei dla każdej ramki żeby xGen trzymał się geometrii. Więc skończyło się na tym że będę miał osobną scenę w której przełożę animacje samochodu na cały świat z kamerą. Trochę od dupy strony ale też się da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności