happy-angel Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 Nadszedł czas podszkolić się z Arnolda wiec otarłem z kurzu mojego króliczka doświadczalnego którego dostałem od Jana Mokrzeckiego przy okazji nauki V-ray'a. Tło i HDRI z sampla myhdri.com, model samochodu policyjnego znalazłem na "śmietniku". Wrzucam stillke i powoli zabieram się za animacje żeby przygotować proste ujęcie w slow motion pod demoreela. Mimo że jestem zadowolony z osiągniętego efektu to i tak trochę mnie boli że render nadal trąci 3D. Może ktoś z większym doświadczeniem podpowie dlaczego realizm kuleje? Z góry dziękuje za konstruktywną krytykę :)
ikkiz Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 lakier się wydaje taki aksamitny no i nie kupuję tych włączonych świateł i chromu wokół świateł. ale to tylko takie odczucie, bo mimo tego reszta jest bomba i fajne ujęcie i pomysł.
happy-angel Napisano 18 Marzec 2014 Autor Napisano 18 Marzec 2014 Co nie tak z chromem wokół świateł? Wypas jest. Dawaj ja go przytrzymam a ty bij po zębach! :D
Slim_ Napisano 18 Marzec 2014 Napisano 18 Marzec 2014 Świetne. Tylko te koła skręcone do oporu ;) {7:20] companion cube na lusterku? Aj ty wariacie! ;)
happy-angel Napisano 19 Marzec 2014 Autor Napisano 19 Marzec 2014 Dzięki za referencje. Trzeba będzie poprawić. companion cube na lusterku? Aj ty wariacie! ;) Chciałem coś zawiesić na lusterku żeby podkreślić dynamikę ruchu a futrzane kostki są zbyt tandetne jak na mój gust. Natomiast companion cube to jest zupełnie inna bajka ;)
rasie Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Jeśli mogę coś dodać, to mam jedną uwagę. Skąd na masce i szybie to błoto w taki słoneczny dzień, w okolicy która wygląda na dość suchą i piaszczystą? Droga jest idealnie czysta więc trochę bardziej pasowałby mi zamiast mokrego błota jakiś pył z ziemi...
2013 Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 To błoto jest wyschnięte przecież, mogło padac tydzień temu, dla mnie tak to właśnie wygląda. Od siebie dodam, że zupełnie nie podoba mi się akcent z portala, jest tyle innych fajnych gier, np. L4D :D Reszta powoduje opad szczęki.
happy-angel Napisano 30 Marzec 2014 Autor Napisano 30 Marzec 2014 Dziękuję za uwagi co do "błota". Tak naprawdę błoto miało być muchami. Miałem nadzieje że jak będę samochód zbliżał do kamery w trakcie animacji to się stanie czytelniejsze ale wyszło tylko gorzej. Teraz męczę xGen'a żeby na podstawie tekstury "poprzyklejać" różnego rodzaju owady. Przymiarki wyglądają następująco:
ikkiz Napisano 30 Marzec 2014 Napisano 30 Marzec 2014 komary jak szerszenie i dalej mi karoseria wygląda pluszowo/zamszowo. Nie wiem, może tak by na prawdę wyglądała w tych okolicznościach przyrody, ale efekt, jak by efekt fresnela był odwrotnie.
FF Napisano 30 Marzec 2014 Napisano 30 Marzec 2014 o kurde, ostro. Moze faktycznie ciut za duże te owady ale i tak super.
happy-angel Napisano 31 Marzec 2014 Autor Napisano 31 Marzec 2014 ikkiz > Jeszcze nie ruszałem lakieru to jest tylko test z owadami. No moim zdaniem zakurzone przedmioty mniej więcej maja efekt takiego "filcu" ale jak to bije po oczach coś spróbuje jeszcze przy tym pokombinować. FF > Dzięki. Jeszcze nie wczuwałem się w ustawienia skali bo bałem się że coś może nie wyjść z xGen'em bo nigdy tego nie używałem. W sumie słusznie bo wczoraj spędziłem cały dzień żeby wykombinować sposób jak poruszający się obiekt z xGen'em przepuścić przez Arnolda. Wyszło na to że musiałbym zapuszczać ręcznie batch render po kolei dla każdej ramki żeby xGen trzymał się geometrii. Więc skończyło się na tym że będę miał osobną scenę w której przełożę animacje samochodu na cały świat z kamerą. Trochę od dupy strony ale też się da :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się