Gość Chameleonik Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 Witam, Przeskoczyłem z blendera na 3ds max'a, jako iż jestem początkujący, proszę o poradę. Czy sam program na początek mi wystarczy? Posiadam wersję 3ds Max 2010. Powinienem coś do niego dograć? Jeżeli tak, to proszę o podanie nazwy programów i czemu służą. Najlepiej bezpłatne wersje ;) nie testowe. Z góry bardzo dziękuję i przepraszam jeżeli postawiłem pytanie nie na miejscu. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 "dograj" sobie 3ds max 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 Plus service packi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 26 Marzec 2014 Share Napisano 26 Marzec 2014 3ds Max to program do którego znajdziesz "milion" skryptów, do wszystkiego! Jeśli zależy Ci na ułatwianiu sobie pracy powinieneś się tym zainteresowac, jest wiele darmowych skryptów wartych uwagi. Proponuję abyś powoli budował sobie bazę skryptów, mówiąc powoli mam na myśli to, że warto abyś podczas nauki szukał skryptu do tego co aktualnie wykonujesz. Modelujesz, szukaj skryptów do modelowania, animujesz do animacji itd. Na start bankowo przyda Ci się Outliner, skrypt ten służy do zarządzania sceną, to bardzo przydatny skrypt, którego odpowiednik pojawił się dopiero teraz w 3ds Max 2015. Przy jego pomocy posegregujesz sobie wszystko co mieści się w scenie, łatwo i przyjemnie! http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/outliner Na powyższej stronie znajdziesz więcej skryptów. A tutaj znajdziesz kilka innych, które warto znac >>> http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=92567 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...