ym91 Napisano 28 Marzec 2014 Share Napisano 28 Marzec 2014 (edytowane) Witam, Plasti przypomniał mi, że ostatnio robiłem buty dla turbosquida, miałem wstawić na forum, ale w natłoku spraw wyleciało mi to z głowy. Męczyłem się z tym ok 2 tygodni głównie przez podeszwę i tekstury. Soft: 3ds Max, Zbrush, V-ray, Mari, PS Pozdrawiam tutaj rendery według mojego gustu: a tutaj rendery według hero specification turbosquid: czyste rendery, bez postprodukcji Edytowane 28 Marzec 2014 przez ym91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 28 Marzec 2014 Share Napisano 28 Marzec 2014 Zwyczajnie czadowe - super rendery - te z bialym tlem jak foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Marzec 2014 Share Napisano 28 Marzec 2014 bardzo fajne buty :) , ja osobiscie nie lubie takich kolorowych, wrzuc siateczki, jestem ciekaw modelu :) na podeszwie chyba ci sie siatka posypała troche do takich butów idealnie pasowalo by kolorowe cukierkowe studio: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ym91 Napisano 28 Marzec 2014 Autor Share Napisano 28 Marzec 2014 Niestety scena bez scalonego turbosmooth'a zagineła w akcji, tutaj siatka z turbo na iteracji 1, bo taki mesh eksportowałem do robienia uv w zbrushu a potem malowania w mari, bez scalenia turbo tekstury rozjeżdżałby się. Render koncowy z turbo na 3 byl robiony, a w elementach gdzie byla mapa displacementu musiałbyc turbo wypalony bo disp + turbo w stacku modyfikatów strasznie wydłuża render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Share Napisano 29 Marzec 2014 Super bucik, gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ym91 Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2014 w koncu znalazłem trochę czasu na wyrenderowanie 360 http://youtu.be/GKugbWe6RCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Med4animals Napisano 26 Lipiec 2014 Share Napisano 26 Lipiec 2014 Świetnie to wygląda, aczkolwiek nie wiem czy osobiście założyłbym takie buty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 26 Lipiec 2014 Share Napisano 26 Lipiec 2014 Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie. Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną) I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ym91 Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2014 Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie. Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną) I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?) Witam, Całość była malowana w mari, materiał jest na displacemencie, bump wychodził za płaski. Mniej wiecej tak to wyglądało z tymi dziurkami, tylko muszą być male gradientowe przejscia zeby scięcia dziur nie byly za ostre. Swiatlo mapa hdri + pare vray light z teksturą softbox'u. Mapy materiału ref, gloss, disp robione w mari na shaderze BRDF poźnieji lekka korekta map w PS dla renderu w 3dsmax. Dzieki za komenty pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi