Jump to content

Wiz: buty NIKE FLYKNIT LUNAR2


ym91
 Share

Recommended Posts

Witam,

Plasti przypomniał mi, że ostatnio robiłem buty dla turbosquida, miałem wstawić na forum, ale w natłoku spraw wyleciało mi to z głowy. Męczyłem się z tym ok 2 tygodni głównie przez podeszwę i tekstury.

 

Soft: 3ds Max, Zbrush, V-ray, Mari, PS

 

Pozdrawiam

 

tutaj rendery według mojego gustu:

 

 

besvhl.jpg

2woezoz.jpg

2ytwtvq.jpg

 

a tutaj rendery według hero specification turbosquid:

czyste rendery, bez postprodukcji

 

 

24fwrbk.jpg

mx0hts.jpg

263ilp0.jpg

Edited by ym91
Link to comment
Share on other sites

bardzo fajne buty :) , ja osobiscie nie lubie takich kolorowych, wrzuc siateczki, jestem ciekaw modelu :)

 

na podeszwie chyba ci sie siatka posypała troche

 

do takich butów idealnie pasowalo by kolorowe cukierkowe studio:

 

1600x900q80.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Niestety scena bez scalonego turbosmooth'a zagineła w akcji, tutaj siatka z turbo na iteracji 1, bo taki mesh eksportowałem do robienia uv w zbrushu a potem malowania w mari, bez scalenia turbo tekstury rozjeżdżałby się. Render koncowy z turbo na 3 byl robiony, a w elementach gdzie byla mapa displacementu musiałbyc turbo wypalony bo disp + turbo w stacku modyfikatów strasznie wydłuża render

 

64if80.jpg

2r73cye.jpg

jigfn9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie.

 

Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną)

 

I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?)

Link to comment
Share on other sites

Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie.

 

Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną)

 

I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?)

 

Witam,

Całość była malowana w mari, materiał jest na displacemencie, bump wychodził za płaski. Mniej wiecej tak to wyglądało z tymi dziurkami, tylko muszą być male gradientowe przejscia zeby scięcia dziur nie byly za ostre. Swiatlo mapa hdri + pare vray light z teksturą softbox'u. Mapy materiału ref, gloss, disp robione w mari na shaderze BRDF poźnieji lekka korekta map w PS dla renderu w 3dsmax.

Dzieki za komenty pozdro

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy