Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Plasti przypomniał mi, że ostatnio robiłem buty dla turbosquida, miałem wstawić na forum, ale w natłoku spraw wyleciało mi to z głowy. Męczyłem się z tym ok 2 tygodni głównie przez podeszwę i tekstury.

 

Soft: 3ds Max, Zbrush, V-ray, Mari, PS

 

Pozdrawiam

 

tutaj rendery według mojego gustu:

 

 

besvhl.jpg

2woezoz.jpg

2ytwtvq.jpg

 

a tutaj rendery według hero specification turbosquid:

czyste rendery, bez postprodukcji

 

 

24fwrbk.jpg

mx0hts.jpg

263ilp0.jpg

Edytowane przez ym91

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajne buty :) , ja osobiscie nie lubie takich kolorowych, wrzuc siateczki, jestem ciekaw modelu :)

 

na podeszwie chyba ci sie siatka posypała troche

 

do takich butów idealnie pasowalo by kolorowe cukierkowe studio:

 

1600x900q80.jpeg

Napisano
  • Autor

Niestety scena bez scalonego turbosmooth'a zagineła w akcji, tutaj siatka z turbo na iteracji 1, bo taki mesh eksportowałem do robienia uv w zbrushu a potem malowania w mari, bez scalenia turbo tekstury rozjeżdżałby się. Render koncowy z turbo na 3 byl robiony, a w elementach gdzie byla mapa displacementu musiałbyc turbo wypalony bo disp + turbo w stacku modyfikatów strasznie wydłuża render

 

64if80.jpg

2r73cye.jpg

jigfn9.jpg

Napisano

Świetnie to wygląda, aczkolwiek nie wiem czy osobiście założyłbym takie buty :)

Napisano

Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie.

 

Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną)

 

I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?)

Napisano
  • Autor
Też popieram, że rendery na białym tle - miażdzą ;) jak zdjęcie.

 

Powiesz coś więcej o materiałach, oświetleniu? Ten materiał to na bumpie ? wystarczyło proceduralnie na kolorkach czy też jakieś tekstury szły (pomijam podeszwę tą kropkowaną)

 

I jeszcze spytam te dziurkowanie duże na jezyku i po bokach? Bo na modelu dziur nie widzę więc to tekstura (zwykłe czarne plamki na teksturze i tyle?)

 

Witam,

Całość była malowana w mari, materiał jest na displacemencie, bump wychodził za płaski. Mniej wiecej tak to wyglądało z tymi dziurkami, tylko muszą być male gradientowe przejscia zeby scięcia dziur nie byly za ostre. Swiatlo mapa hdri + pare vray light z teksturą softbox'u. Mapy materiału ref, gloss, disp robione w mari na shaderze BRDF poźnieji lekka korekta map w PS dla renderu w 3dsmax.

Dzieki za komenty pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.