Skocz do zawartości

[3ds]Krawędzie bez vertexów


Drathir

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wlasnie nie blad, tez tak myslalem na poczatku (ze sie nie wyswietlaja). Ale nie da sie w zaden sposob zaznaczyc tych punktow (vertexow). Ponadto przesuwajac krawedz czy np. kasujac face kasuje (badz przesuwa) sie tak, jakby byly vertexy w tych miejscach (ale za chiny nie idzie ich zaznaczyc i edytowac).

 

Teraz widze iz vertexy (na prostrzej geometrii) zginely wczesniej - tlumaczac - modeluje uzywajac wielu edit poly mod, dzieki czemu moge wrocic do stanu wczesniej. Widze, ze na samym poczatku (3/15 edit poly) juz pojawia sie problem. Nie wyswietlaja sie na nim wszystkie vertexy - z tym ze w zupelnie w innym miejscu anizeli tu, gdzie je teraz je gubi.

 

EDIT:

Problem rozwiazuje się niestety dopiero po collapse all :x no nic, zrobie z niego jedno edit poly

Edytowane przez Drathir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek wejdź do edycji vertów i wciśnij tą opcję z załącznika.

A jak nie zadziała to zobacz co się stanie gdy wejdziesz do Customize-Preferences-Viewports i zmienisz wielkośc vertów.

Edytowane przez Adder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek wejdź do edycji vertów i wciśnij tą opcję z załącznika.

A jak nie zadziała to zobacz co się stanie gdy wejdziesz do Customize-Preferences-Viewports i zmienisz wielkośc vertów.

 

Z wielkoscia tez kombinowalem. Wina, jak slusznie auwazyles, lezala po stronie ukrytych vertexow (choc ich nie ukrywalem). Dzieki wielkie, pomoglo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności