Jump to content

Problem Scanline Renderer i Alpha channel


pakapp
 Share

Recommended Posts

Witam próbuje zrobić tutorial z videocopilot http://www.videocopilot.net/tutorial/meteor_crash_3d_p1/ i mam tam problem z wyrenderowaniem obrazu kanalu alpha w pliku png. Potrzebuje zrenderowac obiekt i cien, a zamiast cienia mam zarys podlogi. Wyglada to takjak na zdjeciu.Nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic. Uzywam domyslnego Scanline - tak wiem ze mozna to zrobic w vray, mental ray, ale ciekawi mnie co robie zle, ze nie chce mi to wyjsc w scanline :)

Untitled-1_zps47f37eb7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Z opcja mate-opaque alpha jak bede w domu zobacze, ale cos mi sie wydaje, ze to tez zmienialem. Co do lewego obrazka to oczywiscie cienie pojawiaja sie poprawnie - na tym przykladzie dalem za slabe swiatlo. Interesuje mnie tylko zeby w kanale alfa byla figura i cien, bez podlogi :)

Link to comment
Share on other sites

w 3ds max 11 po wczytaniu pliku pyta mnie zostawic wlaczona gamma and lut. Jak dam na wylaczona to w 3ds 11 wszystko jest poprawne. Cienie bez podlogi. W 3ds 14 niestety wl/wyl gamma i lut dalej jest ten problem :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy