Skocz do zawartości

Problem Scanline Renderer i Alpha channel


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam próbuje zrobić tutorial z videocopilot http://www.videocopilot.net/tutorial/meteor_crash_3d_p1/ i mam tam problem z wyrenderowaniem obrazu kanalu alpha w pliku png. Potrzebuje zrenderowac obiekt i cien, a zamiast cienia mam zarys podlogi. Wyglada to takjak na zdjeciu.Nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic. Uzywam domyslnego Scanline - tak wiem ze mozna to zrobic w vray, mental ray, ale ciekawi mnie co robie zle, ze nie chce mi to wyjsc w scanline :)

Untitled-1_zps47f37eb7.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z opcja mate-opaque alpha jak bede w domu zobacze, ale cos mi sie wydaje, ze to tez zmienialem. Co do lewego obrazka to oczywiscie cienie pojawiaja sie poprawnie - na tym przykladzie dalem za slabe swiatlo. Interesuje mnie tylko zeby w kanale alfa byla figura i cien, bez podlogi :)

Napisano

w 3ds max 11 po wczytaniu pliku pyta mnie zostawic wlaczona gamma and lut. Jak dam na wylaczona to w 3ds 11 wszystko jest poprawne. Cienie bez podlogi. W 3ds 14 niestety wl/wyl gamma i lut dalej jest ten problem :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności