arturh Napisano 12 Kwiecień 2014 Share Napisano 12 Kwiecień 2014 Siedzę nad tym już ze 3 dni i nie mam pomysłu jak to zrobić. W uproszczeniu to ma być rzeźbiona rura którą chcę wygiąć do kształtu w layoucie (i to jest abecadło, np: spline control, kości czy curve conform). Ale dalej, taką powyginaną, muszę obracać wokół własnej osi (skręcać, obracać, jak to zwał tylko równocześnie całą na raz) i za nic nie mam pojęcia jak to zrobić... Na chłopski rozum to najpierw powinien LW obrócić obiekt wokół tej osi (to czego nie umiem) a potem dopiero takie coś transformować do krzywej - ale on tak nie chce... pomocy :) A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pYo Napisano 13 Kwiecień 2014 Share Napisano 13 Kwiecień 2014 Tak na szybko: Będzie potrzebny dp_kit. BendyPipe.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturh Napisano 13 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2014 Dzięki tysiąckrotne! Właśnie o to mi chodziło. Choć rozwiązałem to wczoraj w nocy prawie tak samo. Obiekt, do niego kość sterująca obrotem i spline control. Jakoś nie rozumiem do końca idei displacement/dp itp Ja już stary jestem :) pierwszy lightwave to był 3.5 jeszcze na Amidze :) a jako że 3D jest mi tylko dodatkiem do właściwej pracy to za bardzo się nie zagłębiam... Jeszcze raz - dzięki! A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się