Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

kończę studia, więc wziąłem się wreszcie na serio za pracę nad filmem dyplomowym, nie mogłem się powstrzymać przed zrobieniem jakiegoś stilla i w ten sposób powstała poniższa scenka. Chwalę się więc wycinkiem z całości :)

soft: Zbrush, Maya, Mental Ray, Photoshop

 

phVUSef.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładna praca. Postać świetnie wyszła, jedynie mi trochę nie pasuje do całości tło i podłoga. Wiem, że to statek, ale nie czuje się tego do końca.

Napisano

całkiem nieźle, mała moja uwaga: dorysuj brud w niektórych miejscach na ubraniach ( np. rękawice i mankiety, buty - przede wszystkim w dolnej części, może w okolica paska spodni) oraz statku i jego inwentarzu, a będzie zdecydowanie lepiej i naturalniej.

Napisano

@Adek - Statek powstawał jako pierwszy, przypuszczam, że dlatego widać różnicę w wykonaniu

 

@DrRambo - rzeczywiście gdyby statek był choć trochę przechylony kadr mógłby być ciekawszy

 

Dziękuję za wszystkie uwagi, na pewno wdrożę poprawki i zastosuje je do kolejnych postaci.

Napisano

Nieźle, aczkolwiek trzeba jeszcze dużo pracy. Są problemy anatomiczne - wielkość dłoni oraz ich forma (w/g mnie to najtrudniejsza część w postaciach do wiarygodnego przedstawienia). Napięcia tkanin nie są wiarygodne. Nie czuć pozy postaci. Inne problemy to: ten zasuszony dziadek (twarz ładnie zrobiona) nie sprawia wrażenia takiej postaci jaką gra ;) Przypomina mi trochę pirata/żeglarza z filmów z lat 70:) No i okręt trochę po macoszemu ale to już ktoś wspominał wyżej.

 

tutaj wrzucam ci ciekawą refkę:

 

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?119371-Characters-sculpts-etc-)&p=1067238&viewfull=1#post1067238




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności