Lew Napisano 16 Kwiecień 2014 Share Napisano 16 Kwiecień 2014 Cześć wszystkim, kończę studia, więc wziąłem się wreszcie na serio za pracę nad filmem dyplomowym, nie mogłem się powstrzymać przed zrobieniem jakiegoś stilla i w ten sposób powstała poniższa scenka. Chwalę się więc wycinkiem z całości :) soft: Zbrush, Maya, Mental Ray, Photoshop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 17 Kwiecień 2014 Share Napisano 17 Kwiecień 2014 jest kilka rzeczy, do których można się przyczepić ogólnie jednak bardzo fajnie walczyłbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 17 Kwiecień 2014 Share Napisano 17 Kwiecień 2014 Ładna praca. Postać świetnie wyszła, jedynie mi trochę nie pasuje do całości tło i podłoga. Wiem, że to statek, ale nie czuje się tego do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrRambo Napisano 17 Kwiecień 2014 Share Napisano 17 Kwiecień 2014 może zrób render na kołyszącym się statku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 17 Kwiecień 2014 Share Napisano 17 Kwiecień 2014 taki styl plastelina/digital paint fajnie to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 18 Kwiecień 2014 Share Napisano 18 Kwiecień 2014 całkiem nieźle, mała moja uwaga: dorysuj brud w niektórych miejscach na ubraniach ( np. rękawice i mankiety, buty - przede wszystkim w dolnej części, może w okolica paska spodni) oraz statku i jego inwentarzu, a będzie zdecydowanie lepiej i naturalniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lew Napisano 24 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2014 @Adek - Statek powstawał jako pierwszy, przypuszczam, że dlatego widać różnicę w wykonaniu @DrRambo - rzeczywiście gdyby statek był choć trochę przechylony kadr mógłby być ciekawszy Dziękuję za wszystkie uwagi, na pewno wdrożę poprawki i zastosuje je do kolejnych postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 Nieźle, aczkolwiek trzeba jeszcze dużo pracy. Są problemy anatomiczne - wielkość dłoni oraz ich forma (w/g mnie to najtrudniejsza część w postaciach do wiarygodnego przedstawienia). Napięcia tkanin nie są wiarygodne. Nie czuć pozy postaci. Inne problemy to: ten zasuszony dziadek (twarz ładnie zrobiona) nie sprawia wrażenia takiej postaci jaką gra ;) Przypomina mi trochę pirata/żeglarza z filmów z lat 70:) No i okręt trochę po macoszemu ale to już ktoś wspominał wyżej. tutaj wrzucam ci ciekawą refkę: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?119371-Characters-sculpts-etc-)&p=1067238&viewfull=1#post1067238 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieksz Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 Mi się podoba, tylko te falowania na spodniach trochę nienaturalnie wyglądają. Generalnie bardzo fajna praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi