Thylacinee Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 (edytowane) Witam! Wrzucam na pierwszy ogień swoje przykładowe prace. Wiem że jest w nich masa błędów, ale nie do końca wiem jakich i jak sobie z nimi radzić w przyszłości. Generalnie chciałbym podwyższyć skilla ile się tylko da, więc każda opinia i uwaga będzie pomocna. Postacie: Stwory: Maszyny: Enviro: Piszcie proszę, co myślicie. Tylko nie bijcie za mocno:) Pozdro! Edytowane 23 Kwiecień 2014 przez Thylacinee poprawienie widocznosci watku na forum
telthona Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 Witamy na forum!!! Bardzo ładny i solidny start na maxie! :) Powiem tylko, że przydałaby się miniaturka w tym wątku. Wejdź w edycję pierwszego posta, wejdź w ustawienia zaawansowane, potem kliknij "zarządzaj załącznikami" i wgraj z dysku plik gif wielkości 100x100px który reprezentuje kawałek którejś z Twoich prac :) To pomoże ludziom zainteresować się teczką i będą tu częściej zaglądać. Zwykle teczki bez załączników szybko giną pomiędzy ikonkami pozostałych wątków, a teraz jak taki ruch się zrobił na maxie to już tymbardziej ciężko być ze wszystkimi wątkami na bieżąco :D A co do samych ilustracji - wydaje mi się że w postaciach i propsach czujesz się lepiej, nawet jeśli wrzuciłeś więcej enviro. Chyba najsłabiej w tej paczce wypada ta praca: http://fc02.deviantart.net/fs71/o/2014/031/c/4/c4463909a1bac01c41170d6155f8f94e.png, prawdopodobnie z powodu braku wyczutej przestrzeni pomiędzy statkiem a planetą. Za to te pierwsze kilka postaci, propsy i creatursy całkiem ładnie Ci powychodziły. Widać że masz cierpliwość do dlubania detalu, i wszystkie grafiki wydają się wykończone, a to zawsze jest duzy plus :) Moim zdaniem bardzo solidna teczka. Powrzucaj też może trochę lżejszych rzeczy, szkice, wipy, wszystko co tam masz. Czasem łatwiej wyłapać problemy jak widać proces powstawania prac :)
adek Napisano 22 Kwiecień 2014 Napisano 22 Kwiecień 2014 A jeszcze nie tak dawno rozmawiałem z kilkoma osobami o tym, że mało nowych twarzy w 2D, a tutaj niespodzianka. Świetny start i witamy.
Thylacinee Napisano 23 Kwiecień 2014 Autor Napisano 23 Kwiecień 2014 Dzieki za pomoc i krzepiace slowa:) na pewno będzie tego wiecej -teraz robie jedna prace podzielona na wipy wiec bedzie w sam raz na ta okazje. Z enviro mam problem ewidentny w sumie dlatego tez je wrzucilem tutaj -wiem ze problemem jest perspektywa ale nie do konca wiem gdzie i jak. Moze kwesta cwiczen ale na pewno nie tylko. Jesli chodzi o postacie i creature -fakt w tym czuje sie najlepiej chociaz nad anatomia musze posiedziec troche tez. Nie wrzucalem za duzo maszyn -niedlugo powinno cos sie tez urodzic w tym temacie. A z tym statkiem kosmicznym - wiedzialem ze cos musi byc z nim nie tak ale nie wiedzialem co:) Ok biore sie za gif. Wielkie dzieki i pozdrawiam!
telthona Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 No to my tu będziemy czekać na update :>
Thylacinee Napisano 23 Kwiecień 2014 Autor Napisano 23 Kwiecień 2014 A jeszcze nie tak dawno rozmawiałem z kilkoma osobami o tym, że mało nowych twarzy w 2D, a tutaj niespodzianka. Świetny start i witamy. Witam witam i dzięki:)! Juz dawno sie czailem na max3D ale wolalem miec co pokazac najpierw zeby wstydu nie bylo
Tomasz G Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 Jeśli chodzi o perspektywę. Najlepiej analizuj perspektywę dzieł swoich uluboinych artystów. Otwóz sobie jpga z ilustracją "idola" i wykreśl perspektywę, w nowym dokumencie w phopie. Zastanawiaj się przy tym, dlaczego artysta wybrał taki kąt itd. Analizuj. Ja tak robię. Nie jest to żadne odkrycie;). Poza tym można tak samo ćwiczyć walor itd. Widać w Twoich pracach spory potencjał, który w Tobie drzemie:D. Tyle ode mnie. Pozdrawiam
Thylacinee Napisano 27 Kwiecień 2014 Autor Napisano 27 Kwiecień 2014 OK wiec skonczylem taka jedna prace ktora zaczalem jakis czas temu -porobilem WIPy zeby wszystko bylo w miare widac. Probowalem sie tu zmierzyc z moimi glownymi przeciwnikami -anatomia i perspektywa. Nie jestem pewien czy wszystko tutaj lezy (pewnie nie) ale jakbyscie zauwazyli jeszcze cos innego -dajcie znac. A tutaj gotowa praca: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2014/117/b/1/future_prostitution_by_thylacinee-d7g5soi.png Pozdrawiam!
Mruk Napisano 27 Kwiecień 2014 Napisano 27 Kwiecień 2014 Całkiem przyjemna praca. Podoba mi się pomysł. Popracował bym trochę nad kompozycją. Teraz bardzo dużo się dzieje i wszystkie elementy są równie ważne i równie kontrastowe.
Thylacinee Napisano 27 Kwiecień 2014 Autor Napisano 27 Kwiecień 2014 Całkiem przyjemna praca. Podoba mi się pomysł. Popracował bym trochę nad kompozycją. Teraz bardzo dużo się dzieje i wszystkie elementy są równie ważne i równie kontrastowe. Dzieki. Kombinowalem z jakims blurem w tle albo rozjasnianiem/przyciemnianiem mniej waznych rzeczy... Jakos zle to wygladalo nie wiem czemu. Cos robilem zle. Nie bylem pewien jak to zrobic zeby bylo dobrze wiec zostawilem tak na ostro. Wiem -oko szaleje jak sie na to patrzy.
telthona Napisano 27 Kwiecień 2014 Napisano 27 Kwiecień 2014 Hej :) Też mi się pomysł na grafikę podoba. Ale uważam że żeby powalczyć ze słabościami typu anatomia/ perspektywa; lepiej je ćwiczyć oddzielnie. Czyli robisz albo postacie/zwierzęta by ćwiczyć anatomię lub architekturę, pojazdy etc by ćwiczyć perspektywę. Ćwicz jedno albo drugie. Robiąc ilustracje ćwiczysz kompozycje, rendering i storytelling bardziej niż anatomię i perspektywę :P
Tomasz G Napisano 27 Kwiecień 2014 Napisano 27 Kwiecień 2014 Moim zdaneim już na początku linie horyzontu dałes zbyt wysoko. Poza tym jak Mruk pisał, za dużo nacpane. Jak byś teraz nawet wykadrował prace w pionie, odcinając prawą część, to juz wygląda lepiej. Poza tym ta scieżka idzie w innej perspektywie, niż postać. Powinieneś więcej czasu poświęcić na szkic, uwzgledniając perspektywe. Nastepnym razem postaraj sie wybrać, ciekawszą, bardziej dynamiczną. http://fzdschool.com/images_gallery/gallery_instructor_digital_paintings_pg1_07.jpg Na tym przykładzie można zobaczyć jak wyglada, ciekawa, dynamiczna kompozycja. Pamiętaj to tylko przykład. Widać,że narobiłeś się nad rysunkiem. Chwała Ci za to. Nie kazdy ma cierpliwość. Tobie jej nie brak, akże jestem dobrej myśli:D. Pozdrawiam
Thylacinee Napisano 13 Maj 2014 Autor Napisano 13 Maj 2014 Hej! wrzucam dwie nowe prace + WIPy do drugiej (uwieczniona walka z perspektywa -okaze sie czy zwycieska:p): Zabol -chcialem popracowac nad kompozycja i realistycznym oswietleniem (w miare). Buggy kroczacy -chcialem poprojektowac realistyczna maszyne i zrobic dobrze perspektywe. A to wipy do lazika. Co myslicie? Nie jestem pewien czy dobrze ogarnalem perspektywe i czy tak to powinno wygladac do tej pracy. Napiszcie tez co sadzicie o swietle i w ogole co wam przyjdzie na mysl. Aha btw -jaki polecacie system wrzucania takich obrazkow do posta/teczki? Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się