kubbek Napisano 30 Kwiecień 2014 Napisano 30 Kwiecień 2014 Jakiś czas temu miałem okazję zrobić wizualizacje restauracji i lobby hotelowego dla studia Ideograf. Efekty zamieszczam poniżej licząc na konstruktywną krytykę. Projekt robiony w Rhino i renderowany w V-Rayu dla Rhino. Część elementów modelowana w modo. Modele krzeseł i foteli ściągnięte ze stron producentów i trochę dopracowane. Reszta modelowana na potrzeby projektu.
Jakub Wydro Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 Wyszło na prawdę bardzo dobrze, jedyne co razi to materiał cegły na trzeciej wizualizacji, jest zbyt płaski... to tylko diffuse?
kubbek Napisano 2 Maj 2014 Autor Napisano 2 Maj 2014 Wyszło na prawdę bardzo dobrze, jedyne co razi to materiał cegły na trzeciej wizualizacji, jest zbyt płaski... to tylko diffuse? To prawda, że cegła wyszła marnie. Diffuse+bump, ale powinien być też displacement, żeby to wiarygodnie wyglądało.
skalpel3d Napisano 2 Maj 2014 Napisano 2 Maj 2014 Pierwsze i drugie ujecie bardzo fajne i zostają w pamięci duży plus. Natomiast na dwóch pozostałych pomijając cegłę wyłącz w światłach affect specular bo nieładnie wyglądają te odbicia światła na elementach konstrukcji sufitowej
kubbek Napisano 2 Maj 2014 Autor Napisano 2 Maj 2014 Pierwsze i drugie ujecie bardzo fajne i zostają w pamięci duży plus. Natomiast na dwóch pozostałych pomijając cegłę wyłącz w światłach affect specular bo nieładnie wyglądają te odbicia światła na elementach konstrukcji sufitowej Dzięki za radę, faktycznie wyszły plastikowe odbicia. Widać zresztą różnicę, bo kule nad recepcją nie miały dodatkowych świateł i dzięki temu odbijają się dużo naturalniej.
Rekomendowane odpowiedzi